Gå til innhold

høsttreff Evjemoen..


truls

Anbefalte innlegg

Familietreff 20-22 september 2019

Sted: Evjemoencamp

Vi i avdeling Sør har gleden av å kunne invitere til et familietreff for Norsk Land Rover Klubb 20-22 september 2019. Treffet blir avholdt på Evjemoen på Evje i Aust-Agder. Stedet hvor treffet skal holdes er samme sted som vi i 2020 skal ha landstreff.

Det blir et treff med fokus på familien og vi vil teste ut noen av aktivitetene som er planlagt under treffet. Det vil også bli Swapmeet.

 Som under landstreffet blir det overnatting i telt, biler, campingvogner og bobiler.

Treffet koster 300 kr per enhet for hele helgen. Betaling skjer enten på Vipps (betal til #12965, avdeling sør) eller på deltaker.no i forkant eller under treffet.

Håper å se så mange som mulig.

MVH NLRK avd. Sørlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer på et eller annet vis. Kan ikke love deltagelse hele helgen, men vi dukker ihvertfall opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 8.8.2019 den 12.24, kulien skrev:

Vi kommer på et eller annet vis. Kan ikke love deltagelse hele helgen, men vi dukker ihvertfall opp. 

 

Nå har vi også betalt. Jeg og minstemann (8) kommer på lørdag formiddag og regner med å bli til søndag. 

 

Mulighet for å dele noe program for helgen? Lurt å se om det er noe vi må planlegge å rekke. ;) Eldstemann har også lyst, men spiller kamp på lørdagen på dagen, så hvis det er noen aktiviteter vi kan lokke med så kan det jo hende han kjører oppom etterpå. cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ikke satt opp en treff program.

kan bekrefte at der blir Pokerrun, swapmeet samt noe aktivitet på Evjemoen Leir.:rolleyes:

dessvere blir der ikke offroadkjøring inne i kjøreområdet, da der er militær øvelser som pågår, derfor ikke tilgang.:(

det ser ut til at der er tilgang på overnatting inne samt camping

hvis alle jeg har hatt kontakt med kommer tror jeg vi nermer 20-25 biler som overnatter, alt nå.:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, barnetreff skrev:

Der er ikke satt opp en treff program.

kan bekrefte at der blir Pokerrun, swapmeet samt noe aktivitet på Evjemoen Leir.:rolleyes:

dessvere blir der ikke offroadkjøring inne i kjøreområdet, da der er militær øvelser som pågår, derfor ikke tilgang.:(

det ser ut til at der er tilgang på overnatting inne samt camping

hvis alle jeg har hatt kontakt med kommer tror jeg vi nermer 20-25 biler som overnatter, alt nå.:D

 

Gjørme og ett par skuddhull hadde jo pyntet bilen opp litt da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat laget til en heil haug med arbeid til pokerrunnen.. her kan man delta med freelandeen og ha det like morsomt som han med challenge bilen.. 

en konkurance for hele familien, så ta med barna på tur...

håpet jeg kunne fått så mange påmeldinger som mulig på fredagen på evje. er noe med logistikk å gjøre på lørdagen.. 

vi sees på fræddan hilsen truls..

Endret av truls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene i invitasjonen pekte jo mot litt kjøring, så det var jo kjedelig at ikke det lot seg gjøre. 

 

Hører med minsten om han fortsatt vil på treff. Regner med vi ihvertfall kommer innom på lørdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kulien skrev:

Bildene i invitasjonen pekte jo mot litt kjøring, så det var jo kjedelig at ikke det lot seg gjøre. 

 

Hører med minsten om han fortsatt vil på treff. Regner med vi ihvertfall kommer innom på lørdagen. 

tror han vil kose seg på pokerrun også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff og fin kjøring! Artig å kjøre i feltet igjen. 14 år siden sist. 

20190921_151913.jpg

 

20190921_155158.jpg

 

20190921_162520.jpg

 

20190921_164633.jpg

 

20190921_170305.jpg

 

20190921_172754.jpg

 

20190921_172000.jpg

 

20190921_173201.jpg

Her satt det fast en stokk

 

20190921_175900.jpg

Suksess måles i mengden gress i grillen

 

20190921_180040.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...