Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk gjort litt i går.

For det første ble det første løft av discoen på egen bukk. Litt skummelt å stå under den i starten, men ble fort vant:)

Byttet bremsesko og klosser bak etter at de delvis hadde gått i oppløsning etter varmgang i fjor.

demonterte også bunnpanne, filter og mechatronic på automat og byttet pakningene mellom den og automat. Ble helt fantastisk å kjøre etterpå. Girer mye raskere, går fortere i luckup, og klunking ved nedgiring er borte. Fantastisk følelse!

Monterte selvfølgelig nytt filter og bunnpanne med etterfylling av olje.

Gikk også over samtlige bevegelige deler under bilen med tetoskop og eneste rumling/ulyd jeg klarte å høre var fra fordelingskasse så da blir det vel overhaling av den etterhvert.

Planen var også å ta en kontroll av turboactuator, men hvordan i all verden klarer dere å komme til inni der? Må prøve neste gang med kamerainspeksjon tror jeg..


  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 måneder senere...

Da er service unnagjort. Byttet olje på differ, fordelingskasse og motor samt nytt dieselfilter, pollen og luftfilter. Fikk også byttet park. sensorer bak. 
 

Noen triks for å få lagt ut bilder igjen? Ser alle forrige bilder jeg har lagt ut også er borte?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...