Gå til innhold

2011 D4 245hk Selges


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

Hei,

Madammen har kjøpt drømmebilen sin, en flott -16 modell Evoque og da blir min -11 modell D4 litt til overs...eller for å være ærlig, jeg vil heller ha en pickup enn en litt for fin varebil.

 

Så, jeg vil derfor selge min 2011 D4 245 hk HSE ? med noen og 120k km på telleren. Tror det er en HSE, har iallefall det meste av utstyr.

Bilen er sort med sort interiør, varebil (2 seter) men har alle 7 seter.

Har det meste av utstyr, bl.a fjernstyrt Webasto.

2 sett hjul, gode Hakka 8 pigg på originale 19" og gode, nesten nye sommerhjul, montert i mai,  på 22" felger. Disse er ikke original, men har rett spek og original innpress (ET)

Har hatt jevnlig service før min tid.

Jeg kjøpte bilen på 90k km, og tar straks det 3. oljeskiftet på motor, bytter alle filter samtidig, samt reg reim og pumpe reim.

Har bytte olje og filter på girkassen rundt 92k km, byttet til stålpanne.

Byttet et hjullager venstre foran.

Fikk lagt inn siste software oppdatering i fjor høst på Nardo Bil ifbm en Trøndelagtur.

Byttet alle vesker under bilen.

Byttet skiver og klosser bak.

Smurt opp håndbrems delene.

Lanolin behandlet den.

Kan ikke huske at noe ikke er i orden....mener alt er som det skal være

Har nettopp kjørt en liten Norges turne ifbm ferie, ble litt over 4800km, bilen har gått som ei klokke.

Jeg kjører litt, ca 25-30k km i året, og har veldig lite småkjøring.

Bilen brukes kun privat, men når man bor nordpå, ja så blir det ofte km^_^

 

Husker sikkert ikke alt nå, men ta kontakt for en hyggelig prat på 907 81 931

 

Pris....ja, ønsker selvfølgelig mestmulig, men vi kan begynne på sånn ca 290.000 kr

 

Som sagt, denne skal byttes ut i billigere bil som kan dra 3,5 tonns henger, helst pickup, men jeg er åpen for gode innbyttetilbud fra vårt rikholdige utvalg av utmerkede bruksbiler:D.

 

 

20190717_195208.jpg20190717_195232.jpg20190717_195241.jpg20190722_155350.jpg20190722_155254.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...