Gå til innhold

Høsttreff i Viksdalen i Sogn og Fjordane


CeccaSu

Anbefalte innlegg

Høstreffet til avd. Hordaland blir holdt i Viksdalen i Sogn og Fjordane. Basen blir på Hov Hyttegrend http://www.hovhyttegrend.no/en/welcome-to-hov-hyttegrend/

Der kan ein leige hytter og ha med campingvogn. 

Vi tek turen opp i ein tøff og luftig fjellvei og håper mange vil vere med på eit av avd Hordaland sine tøffaste eventyr 13-15. september

Endret av CeccaSu
glemt dato
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

det er 50kr pr bil i bompenger på fjellveien (viss det ikkje har steget, men det veit eg ikkje) dette må ein ha klart i kontanter. Vi som blir lederbil tar imot pengane så stopper ein å legg dei i kassen før turen begynner :)

505F218A-FCDB-4514-80BD-D3BD3035F874.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎10‎.‎09‎.‎2019 den 21.34, CeccaSu skrev:

For å ikkje få misforståelse så er det bompengar ved fjellvegen som har avansert ril vipps excl

Går det å betale med kontanter for dei som ikkje har avansert til vipps?:blink:

Om det ikkje blir no så tek eg kanskje turen ein annan gong. (Eksosanlegget datt av når eg skulle montere anna tilhengerfeste sist laurdag så eg må skru no neste laurdag.)

 

 

32 minutter siden, county skrev:

Kjørte oppover allerede i dag via en del omveier.... imageproxy.php?img=&key=57ba99382533bc30

 

 

 

 

 

Eg trudde eg hadde køyrt dei fleste omvegane i området, men kjenner meg ikkje at. Kva rute tok du?

Endret av Himat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bare betale til de som har vips.. kjørte fra Bergen til Lavik Oppedal og før Vadheim opp mot Guddal over til Sande.. så en tur til Dale i Sunnfjord pluss en liten tur over broen mot Askvoll, så tilbake via bringeland til Sande. Så rett til hytto i Viksdalen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Himat skrev:

Går det å betale med kontanter for dei som ikkje har avansert til vipps?:blink:

Om det ikkje blir no så tek eg kanskje turen ein annan gong. (Eksosanlegget datt av når eg skulle montere anna tilhengerfeste sist laurdag så eg må skru no neste laurdag.)

 

 

Eg trudde eg hadde køyrt dei fleste omvegane i området, men kjenner meg ikkje at. Kva rute tok du?

Kontakter går fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme igjen etter en fin helg. Mye regn og fin tur opp til 930 meter. Fikk passe sug i magen der oppe. Mye regn som sagt, og mye vær. Det var Harald og Jarle og Jarle og Jarle, og Svein Atle og Anton og Cecilie  og meg og noen til. Om noen skulle være i det strøket noen gang og lurer på om de skal legge veien om Gaularfjellet, så er svaret JA! 

20190914_125331.jpg

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...