Gå til innhold

Discovery Td5, Defender 300 tdi, og serie 3 deler selges


Harmen

Anbefalte innlegg

Jeg rydder i garagen og har en del deler som jeg gjerne selger samlet per biltypebilde:

Hva hver samling er verdt vet jeg ikke, men får jeg et bra budd så selger jeg, i utgangspunktet tenkte jeg sirka 1000 kr bildet.

Delen må hentes her i Gjerstad på grensa mellom Telemark og Aust Agder

Er det noe her du kan tenke deg så legg budd i tråden så skal jeg reagere så fort jeg kan.

 

4 seriebilfelger.jpg

defender.jpg

discovery td5.jpg

serie 3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som kan passe til en exmil har jeg ikke peiling på, og det er en del ting som jeg ikke helt husker helt heller hvorfor jeg skaffet meg de, Jeg håper noen andre kan supleere litt. Men det er m.a. en dieselpumpe, et stigtrinn, en vannpumpe tror jeg (NY), hjulmuttersett, vindusskinne, diverse filter, tankmåler(NY), låsbeslag til tanklokk (NYTT), fester til baklemkjettinger (NYE), diverse lys, taklampe, solskjermer med delen som hører under taket, baklemhengselfeste, bremsejusteringssett (nytt)?, originalnav fra før frihjulsnav, drivaksel med nye kyss og nipler, 2 paneler til dashbord med tidsriktige brytere/lamper + litt nye pakninger. Retusjeringsfargen er vel egentlig til svart disco og er feil plasert :(

Med stor sannsynliughet for at jeg hat feil beskrevet noe, Håper dette hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det mangler litt info om bildene som jeg trodde kom med.

Bilde 1: Det er snakk om 4 serie felger med gode dekk.

Bilde 2: til Defender 300 tdi og abdre med lik ramme Ramme deler fremme og side og to HD dempere som passer til lett løft

Bilde 3: div filter og regreimkitt til Discovery TD5 og andre like td5 motorer, originale vindusviskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regreimkit kan ikke være til td5 da den har kjede. 

Pakningen ligner på pakning til registerdeksel på 300tdi. Kanskje regreimsettet også er til 300tdi?

 

Hjulene er av stor interesse, men det blir for langt unna. De med seriebil burde reagere på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dekk får man vel aldri for mange av. Hva tenker du ang pris? Antar at jeg kan fikse frakt sammen med jorgenht

 

Leste øverste innlegget nå :huh:

Er det 1000 kr for dekk tar.jeg dem gjerne :)

 

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok seriehjul er solgt til Telindor (ta kontakt med meg på pm)

Lafte har rett mht til regreim, men hva kittet var til da er jeg usikker på, men siden jeg hadde 300tdi er det nokk slik det var og jeg får stokke om på bildene litt, Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, jorgenht skrev:

Jeg får nok med dekk hjem til bamble jeg @telindnor  

 

Tenkte meg en tur til Gjerstad denne uken som kommer. 

 

Det er toppers! Takker gjerne ja til frakt. Hører fra deg når det passer at jeg henter hos deg. 

Endret av telindnor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nytt konfrontert med min uvitenhet har jeg vært nødt til å gjøre noen justeringer.

Det er nå 2 sett med deler igjen. Det ene er til Defender med 300 tdi motor og inneholder 2 nye dempere, en EGRventil, 2 rammedeler, og et regremkitt.

1000.-?

Det andre er ulikefilter til td5 (for det meste)og originale vindusviskerarmer 500.- ? må hentes (eller forum frakt)

IMG_20190722_122038.jpg

IMG_20190722_122307.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...