Gå til innhold

Skulle bare .... skifte bærekuler og diverse på Disco 2


tiopet

Anbefalte innlegg

:lol::angry: Skulle bare skifte bærekuler, simring, støtdemper og foring på høyre forhjul. Siden delene jeg bestilte kom i dag.

Under demontering så knekker bolten i begge endeleddene, må skjære bort stubbene med vinkelsliper.

Ene endeleddet på styrestaget er selvfølgelig ikke utskiftbart, så nå må jeg bestille deler igjen.

 

Jeg så jo på de stagene i nettbutikken og tenkte at jeg kunne spare litt ved å la dem være. Det straffet seg.

Så det var den ferien, nå ryker siste rest av feriepenger på nye deler i år også.

Håper fruen går med på telt tur , grille pølser og veteranbil opp i nærmeste skogholt :lol: Ungene blir sikkert glade uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I frustrasjon og som selv meditering ble det skiftet støtdempere, hjullagre og bremseskiver og klosser bak på Defenderen :) Trøst for min sarte sjel i et øyeblikk i undergrunnen (les under bilen). :lol:

 

Mens jeg holdt på med Defenderen, kom jeg på at jeg har gamle deler slengende over alt fordi ikke noe skal kastes. 

Redningen ble RRC stag, men styredemper måtte vike pga feil plassering.

Da blir bilen kjørbar igjen til nye deler kan bestilles senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...