Gå til innhold

Lyktebeskyttere+ekstralysholder Defender


Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Stig skrev:

Den bøylen, er ikke det en styrestagbeskytter? I såfall er jeg interessert. Pris?

Det kan godt hende. Får ta litt flere bilder. Trodde det var ekstra lys holder gjennom grill je 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 blir dessverre for lite. 

Fant 2 stykker på ebay. 

Ut ifra det tenker je 350,- er en grei pris og da slipper man dyr frakt. 

 

Lyktebeskyttere koster 550,- nyehos paddocks, siden det er litt rust i skjøtene tenker je halv pris dvs 275,- er greit for de :)

Screenshot_20190714_122652_com.ebay.mobile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrestagbeskytter koster fra 270,- +mva på vanlig nettbutikk. Da kan jeg slenge det på en annen bestilling, så er frakt dekket uansett... Hvem betaler firedobbel pris på ebay???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stig skrev:

Styrestagbeskytter koster fra 270,- +mva på vanlig nettbutikk. Da kan jeg slenge det på en annen bestilling, så er frakt dekket uansett... Hvem betaler firedobbel pris på ebay???

Send meg linken på PM så kan vi ta det derifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Vidar S skrev:

..... men bare hvis man er mot ulv? :rolleyes:

Det var mest ment som spøk. Skulle man vært 100 % enig med alle så hadde man vel knapt vært enig med seg sjøl ^_^

Men ja, klart det gir rabatt :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...