Gå til innhold

Problemer med å låse bilen


R.Nilsskog

Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden problemer med å låse min Disco 4. Bilen vil ikke låses etter første trykk på fjernkontrollens låseknapp. Jeg får imidlertid beskjed om at den ikke ble låst i og med at alarmen gir et lite bip. Trykker jeg en gang til på låseknappen, evt åpne først deretter lås, da går den i lås.

Fikk tips om at dette mest sannsynlig skyldtes dårlig bryter i panserlåsen. Den er nå byttet, uten at det har fikset problemet. 
Noen andre tips/forklaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du undersøkt om noen av dørene faktisk ikke går i lås? 
til meg begynte det slik når låsen på passasjer siden begynte å ta kveld.
NB! Alarmen går når du finner riktig dør, så vurder å ikke sjekke det 00:00 en hverdag midt i et boligstrøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker vindusheisen på den døra som ikke lar seg låse?  Jeg opplevde plutselig at ingen bakdører lot seg låse og vindusheisene virket heller ikke.  Inn og ut med sikringene var det som skulle til for å få tingene på stell igjen...  cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...