Gå til innhold

demontering innsug/eksosmanifold serie 3


Bjartesa

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å splitte eksosmanifold og innsugsmanifold, ser ut til å være en eksoslekkasje her, men det er lettere sagt enn gjort. noen tips? det er begrense hvor mye jeg tørr å slå. har prøvde med kiler mellom manifoldene og slå inn en kniv mellom flensene, men det ser ut til at aluminiumen i innsuget bøyer unna. Har også lagt ut forepørsel under salg for å se om det er noen som har et innsug til 2,25 serie 3 liggende da det ser ut til at den kan gå tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har byttet eksos manifoilen min. For og separere de måtte jeg kappe bort eksos manifoilen med vinkelsliper. Så måtte jeg borre med et ca 2mm borr mellom  pinneboltene og innsugsmannifoilen. Da kommer det ut et hvit pulver avleiring. Mye jobb. Byttet så pinneboltene og pakningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...