Gå til innhold

Discovery Sport 2020 intensiv reklame på YouTu


LandRover

Anbefalte innlegg

Jeg er mye på YouTube med min SmartTV og ser blant annet LandRover og Serie relaterte videoer noe som YouTube meget sannsynlig har oppdaget ettersom Discovery Sport 2020 blir vist meg i føre de aller fleste filmer jeg har klikket på.  I og for seg bedre enn å se på alt annen reklame, men er ikke hensikten med reklamen innprentet i  seernes minne. etter  et titalls visninger. Jeg har fått den  nærmere hundre ganger  i løpet av de siste dager.  Fin Bil foresten! 

 

Får legge til at jeg bor i Sverige, muligens er det annerledes i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Algoritmene som styrer hvilken reklame du får se, enten det er på youtube eller på andre nettsteder er dummere enn brød.  Men ja - hva man ser på kan og vil påvirke det. Mistenker også reklamefolk for å tro at om man bare viser en reklame mange nok ganger, så handler folk til slutt. Lenge siden jeg så vanlig TV, men siste gangen ble jeg helt matt. Fikk jo se de samme reklamene om og om og om igjen. Hvert 15. minutt. Ja! Jeg har fått med meg at frossenpizzaen fra dr Oetker smaker som på en italiensk restaurant! (yeah right!) Jeg hørte det og blåste i det første gangen - og fortsatt å gjøre det de neste fem gangene også.

 

Det som virkelig irriterer meg med reklame på nettet er at når man har søkt etter noe - og funnet det, kjøpt det, og fått det i hus så får man fortsatt reklame for gitt produkt i en evighet etterpå (om man ikke sletter småkakene). 

 

Rart at man ikke lager en "utløpsdato" på slike ting. Har man kjøpt kjøleskap, badstueovn, joggesko eller trimklokke, så kommer man neppe til å kjøpe det samme igjen på en god stund. Dyrefor eller andre forbruksvarer er nå en helt annen ting.

 

Nuvel - dagens frust. :D:D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...