Gå til innhold

Motor til h.lys stoppet i nedre posisjon


telindnor

Anbefalte innlegg

Oppdaget forleden at hovedlyset lyser ca sånn 5 meter foran Defenderen. Det virker som om den elektriske justeringen av høyde la se på nederste nivå og dauet der. Har sjekket sikringer og der er det ikke noe å se i alle fall. Men begge lysa er på nederste nivå. Kan det være bryteren, eller er det noe annet Lucas-dævelskap tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen plass foran der du kan måle, for se at det virkelig er spenning der når du opererer bryteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, det er det sikkert. Får forske litt mer på det i ettermiddag. Er ingen krise i disse lyse tider, men er jo greit å ha på stell. Alternativt er jo bare å justere lysa riktig. Men DA kan du jon banne på at funksjonen plutselig kommer på stell igjen og lysa peker rett på månen hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sondre b skrev:

Inni her setter det nok en liten el motor.

kanskje du må til med dine kirurgiske egenskaper Terje.

 

Relatert bilde

 

Ja...og de er gaaanske gode :(

Men, det sitter altså en slik motor på hver av lampene. Og siden begge har gått samtidig...sååååå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, telindnor skrev:

Men, det sitter altså en slik motor på hver av lampene. Og siden begge har gått samtidig...sååååå?

 

For all del ikke gjør noen form kirurgi. Sjekk hele

løypa først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskrift sier høyre høydemotor, men du beskriver det som begge?

 

Tvilsomt begge går samtidig, så det burde være strømfeil før motor.

Jeg har ikke studert kartet, men om det er mulig å kjøre motorene gjennom diagnose må det også finnes et rele for styring av motorene. Bare spekulasjoner, kanskje noen vet.

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lafterolf skrev:

Overskrift sier høyre høydemotor, men du beskriver det som begge?

 

Tvilsomt begge går samtidig, så det burde være strømfeil før motor.

Jeg har ikke studert kartet, men om det er mulig å kjøre motorene gjennom diagnose må det også finnes et rele for styring av motorene. Bare spekulasjoner, kanskje noen vet.

 

Utydelig overskrift som du sier. Jeg tenkte hovedlys når jeg forkortet.Litt teit det altså. 

Lest litt på nettet ang sikringer, og på ett "kart" står det noe om rele til motor for hovedlys, men finner ikke hva det kan tilsvare på vår bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...