Lars-Magnus Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 hei! skulle hatt 4 stk 16" dekk. enten 285/85-16 eller 315/75-16. ipiller ingen rolle om det er mudd eller all terrain men må være hele og m+s merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det finnes bare ett dekk i 285\85-16. Silverstone MT-117. Svalbard har ett sett tilsalgs om du går på deler selges. Men dette er ikke dekk for å kjøre på vei med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svalbard Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) er ikke helt enig i det kjørte hjem 60 mil på motorvei ikke noe problem syns jeg rrc gjekk fint bonus ved kjøp t max vinsj brukt men ok uten relepakka Endret 2. juli 2019 av svalbard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) . Endret 2. juli 2019 av lafterolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars-Magnus Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 48 minutter siden, lafterolf skrev: Det finnes bare ett dekk i 285\85-16. Silverstone MT-117. Svalbard har ett sett tilsalgs om du går på deler selges. Men dette er ikke dekk for å kjøre på vei med. da må det bli 315 eller 305 da. men viktig at de er like høye som 35. på 15" felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 305/70-16" er lovlig rulleomkrets om det betyr noe. MS-merket fordi du skal bruke dem på vinteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars-Magnus Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 Akkurat nå, lafterolf skrev: 305/70-16" er lovlig rulleomkrets om det betyr noe. MS-merket fordi du skal bruke dem på vinteren? viktigste er at de er like høye som 35" kjører på det nå. men vil ha ett sett til som jeg har en tanke om å bruke om vinteren og evt lengere turer så jeg slipper å slite ut de nye bf mud dekkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svalbard Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 samme høyde som 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) 21 minutter siden, Lars-Magnus skrev: viktigste er at de er like høye som 35" kjører på det nå. men vil ha ett sett til som jeg har en tanke om å bruke om vinteren og evt lengere turer så jeg slipper å slite ut de nye bf mud dekkene Du er sikkert klar over at sånne dekk igrunnen er dårlig egnet som vinterdekk, selv om de er ms-merket. Og at BF MT ikke slites raskere enn andre dekk? Edit: Jeg strøk mitt utsagn om silverstonedekk Endret 2. juli 2019 av lafterolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars-Magnus Skrevet 2. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2019 56 minutter siden, lafterolf skrev: Du er sikkert klar over at sånne dekk igrunnen er dårlig egnet som vinterdekk, selv om de er ms-merket. Og at BF MT ikke slites raskere enn andre dekk? Edit: Jeg strøk mitt utsagn om silverstonedekk min erfaring er at de fungerer helt fint hvis du kjører fornuftig og etter forholdene klar over det. men kjører ganske mye så (vanlige dekk) slites også veldig fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Skal du på død og liv, for det kan fort bli det, kjøre på sommerdekk om vinteren, så velg da smalere dekk og seip tett og pigg godt!! 255/85-16 er ikke å skjemmes av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svalbard Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 for 10 år siden kjørte jeg med seipa + pigg på Silverstone hadde aldri problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 19 minutter siden, svalbard skrev: for 10 år siden kjørte jeg med seipa + pigg på Silverstone hadde aldri problem Jeg har som sagt silverstone selv, og selv med pigg og seip blir de aldri vinterdekk. Vi snakker trafikksikkerhet, tøffhetsfaktor må settes til side til fordel for sunn fornuft. Det er mer enn to tonn som skal stoppe, og friksjonen under dekkene er avgjørende. Og man er ikke alene på veien, dårlig dekkvalg kan fort bli katastrofalt for andre som bruker veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.