Gå til innhold

Regreim d3


Anbefalte innlegg

På 30.6.2019 den 23.03, MS86 skrev:

Betalte 18500 forrige uke for bytting av regreim, alt av løpehjul, strammehjul, vannpumpe, oljepumpe, reim til drivstoffpumpe, ny olje, filter og kjølevann.

 

 

Synes ikke det høres urimelig ut, siden både oljepumpe og bakre regreim til drivstoffpumpe er byttet - husk at mekanikeren trenger både trøst og pleie etter de operasjonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var mellom 5-10 000,- billigere enn de andre jeg spurte. De tok også bilder underveis som jeg fikk tilsendt. Dette var noe jeg ba om. Tenkte det kunne være greit å ha. Man vet aldri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MS86 skrev:

De tok også bilder underveis som jeg fikk tilsendt. Dette var noe jeg ba om

Veldig klokt å be om dette. Med dagens mobil teknologi, burde det nesten være en selvfølge at verkstedet supplerer kunden med bilder fra operasjonen.

Litt hyggeligere å legge igjen 18 tusen, når du i hvert fall har bilder som viser at noe er gjort;)

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...