Gå til innhold

LR 88 d 1980 SASmin selges


Harmen

Anbefalte innlegg

For noen få år siden fikk vår yngste datter ktreft og siden har vi ikke hatt tid til å kose oss med SASmin. Det eneste jeg har hat tid til var å forberede ho til EU kontrollene og mellom de er det ikke blitt mange kilometer. det ser ikke ut til at det blir mye mer tid til koseturer med SASmin og jeg har derfor bestemt meg for å selge bilen før den begynner å forfalle igjen.

Det er sikkert mange meninger om prisen og også jeg er delt, men det er dette den er verdt for meg og under den angitte prisen selger jeg ikke.

link til Finnanonse: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151256211

tråd på LRFORUM:

 

1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

SASmin er solgt til en utrolig hyggelig familie på en liten øy øst i landet. Jeg tror øya, og eierne kommer til å kle henne!

Jeg håper at de nye eierne kan få det like hyggelig i LR miljøet som jeg har hat helt siden 1992! Takk for følge så langt, dette er VBF!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...