Hanslr Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ta ned kassen og skifte converter samtidig da litt bedre tilkomst til turbo. Slenge på ny crossover i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Akk o' ve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 I videoen tidligere i tråden var det vel slakk i kuleleddet/staget som gjorde at det hang seg. Kommer du til for å sjekke det eller merker du at armen går tregt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Armen som går tregt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Håper litt smøring hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Fått løsnet staget, men fortsatt så tregt at den greier ikke bevege det fullt av seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Spent på hvor lenge dette fungerer. Tenker det bare varer midlertidig. Greier lengre vandring manuelt, enn elektrisk. 20190903_085121.mp4 20190903_123447.mp4 20190903_123447.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Hjalp ikke særlig dette... Engine fault, går i nød/ limp mode... Så det må nok bli ny turbo utpå høsten engang. Fikk nå bytta radioator, termostat å slanger som har lagt på dele lageret en stund. Håper det hjelper glykol forbruket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Du har sikkert lest alt på Google om emnet, og forsøkt finne en løsning- men jeg fant en tråd hvor de snakket om sot inne i VNT’en. Ikke bare at staget hadde satt seg grunnet salt og grums. Sot i VNT Der påstår en hardnakket at 2SO hjelper veldig. Spesielt forebyggende. Men jeg vet ikke hva det er jeg altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Ikke vet eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Haha, forkortelser for uinnvidde altså. 2-Stroke-Oil. Jess. Da glemmer vi bare. Ettersom jeg husker kjører du på en tilsetning likevel, gjør sikkert samme- bedre nytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Har kjørt m tilsetning noen år, men ikke de dosene UK gutta anbefaler. Snakkes om 500 ml pr tank, Tror eg skal prøve det noen tanker. Mener eg har lest, at det er mineralsk 2 takts olje som gjelder.... event hvem har det.... hm Googler litt på den . De fleste på UK forumet, bytter vel turbo, når dette skjer. https://www.disco3.co.uk/forum/topic71856.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Skal prøves. Noen som vet hvem som har mineralsk 2 takts olje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F290481665920 Litt nærmere og mindre kvanta: Gubbdagis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 takker, eg så ikke den da eg søkte på¨BT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 10. september 2019 Forfatter Del Skrevet 10. september 2019 Noen her, som har kjørt m 2 takts olje over lengre periode? Iflg YouTube, skal alt bli renere etc.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Jeg har nyttet det en stund på siste japsen, og her på D3. Riktignok vanlig 2T. Kan ikke høre stor forskjell på gangen til motoren. Men nå fant vi vel ut at det skal være mineralsk? Bytter over når bilen er av bukkene igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2019 Skjer ikke mye her. Bestiller ny Cross over pipe, og turbo iløpet av kort tid. Pluss pakninger og div pinne bolter som sikkert trengs. Så har man alt som trengs til jobben Fikk en brukt turbo i hende, mest for pengene ha en å sende i retur som pant. VID_20191014_194416.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiggenRRC Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Da er vi i samme båt @oggioffshore, må bytte turbo på min bil..... Havari, fant spon i innsuget.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2019 Kjedelig. Eg bare la ut bilder av en turbo som dukket opp her på benken Har ikke begynt å demontere enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Da er man igang.... Såvidt. Fått inspirasjon av medforumist.... Begynner med det enkleste.... Jekke opp og få tilgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Blir mye nord norske "sitater" underveis.... 1st utfordring, er travers bolter som sitter så inni helsikke, og seff på den siden man må løsne på diesel tank cover.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 De sagde jeg over med bajonettsagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiggenRRC Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 1 time siden, oggioffshore skrev: Blir mye nord norske "sitater" underveis.... 1st utfordring, er travers bolter som sitter så inni helsikke, og seff på den siden man må løsne på diesel tank cover.... Det trenger du ikke, og forresten så løsner man dekselet med hele tanken Men (!!) Det er akkurat rom for å få inn en 18 nøkkel på innsiden av tanken. Begynn med den ytterste, der får du grep med fastnøkkel Mine også satt som bare f. Her er det varme eller kapp som gjelder, og som jeg sa til deg på telefon; kapp det du kan etter første forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Akkurat nå, SiggenRRC skrev: Det trenger du ikke, og forresten så løsner man dekselet med hele tanken Men (!!) Det er akkurat rom for å få inn en 18 nøkkel på innsiden av tanken. Begynn med den ytterste, der får du grep med fastnøkkel Mine også satt som bare f. Her er det varme eller kapp som gjelder, og som jeg sa til deg på telefon; kapp det du kan etter første forsøk He he, ja eg glemte det i farten. De løsnet til slutt. Eg løsnet bare noen av boltene på dekslet, og fikk inn en nøkkel. No er det bare få boltene ut, eiret fast inni det røret antageligvis. Pause til imorgen. Da blir det full dag, til turbo er ute... Forhåpentligvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.