Gå til innhold

D3 tilhengerfeste


MS86

Anbefalte innlegg

Hei har akkurat kjøpt meg d3 og tenkte jeg skulle kose meg med testmontering av hengerfestet. Den mastergraden hadde jeg tydeligvis ikke. Har sjekket UIO og NTNU og ingen program ledige til høsten så da må jeg ty til dere.

Ikke spesielt rustent hva jeg kan se. Mekanismen fungerer tilsynelatende ok, men den lille rappen på toppen, skal den kunne trykkes helt inn? Når jeg holder på den med tommelen og vrir så kjenner jeg litt bevegelse, men ikke mange mm...

Bestille ny da eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link og gratulasjon:)

litt usikker på hva du mente i den nest siste setningen. Tilhengerfestet ligger løst bak i bilen og har ikke plukket det i biter enda:)

blir nok en liten prosjekttråd muligens. 

Første som skal byttes er disse:)

Ellers fin under!

EF35F32C-074C-45FF-839B-3EA6B386AFB4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard hengerfeste er kjipe greier, og det finnes anekdoter om at det har falt av. Så om det kommer til å skaffe noe annet, vil jeg anbefale et fastmontert ett, VUB501430 fra Advanced Factors. Betydelig mindre kakling ved tauing. Monteringen var litt krøkkete men gikk greitt da jeg skjønte prinsippet - ta kontakt om det blir aktuelt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har da sett verre... Husk å smøre tilhengerfestet (antar at WD40 er ok??? Hvis ikke kommer nok noen og retter på meg :)). Om ikke den lille låsekula spretter ut når den skal blir tilhengerfestet fort igjen i Sverige - ett eller annet ukjent sted. (Heldigvis var det ikke noe på kroken da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...