Gå til innhold

Magnetiske baklykter til tilhenger.


BBernt

Anbefalte innlegg

Nabogutten lånte Tysse tilhengeren og rygget av lys- og skiltbjelken. Ledningsnettet ble også ødelagt og nå vurderer jeg å montere dette fra Biltema

 

https://www.biltema.no/bil---mc/laste-og-trekke/takstativ/magnetiske-baklykter-til-tilhengere-2000040402

 

Dette lyssettet har LED pærer og jeg lurer på om min 2005 mod. Defender aksepterer denne løsningen. Har en mistanke at den misforstår og ber meg ordne dette på en annen måte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 02 med ledhenger slår ikke ut på hengerlyset på dashen.

Men ellers er alt ok.

Utlån av hengere er høyrisikosport med mine venner også.cool

Lurer egentlig på hvorfor jeg gidder.:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet, Kenneth. Slår til på det. Tror jeg prøver å finne LED på BPW Hofstad, glødepærene i hengeren har alltid vært en utfordring av en eller annen grunn. Må være de middelmådige veiene vi har i regionen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, litt seint kanskje. Jeg har benyttet dissa med stort hell, vel og merke med Volvo og Ford. Alt virker som det skal da. De er utrolig kjekke å ha dersom man låner henger en gang i året eller så, de fleste hengere jeg har mulighet til å låne har en eller annen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...