Gå til innhold

IIDtool BT trøbbel..


Hallgeir

Anbefalte innlegg

Hei alle! Fikk endelig rota meg til å anskaffe en IIDtool BT, og tror jeg har fulgt "boka" så godt jeg kan. Lasta ned GAP appen(oppdatert 25/6) og får kontakt med greia. Alt ser greit ut. Helt til jeg skal prøve å lese ut feilkoder. Appen sier den "scanner" og ei liste med null feil kommer opp når jeg velger "all ecu's". Jeg prøver å gå inn for å scanne en og en ECU, og da stopper den på 13,4% og henger/låser seg. Eller den bare går rett tilbake til menyen. Av og til forteller dashdisplayet at IIDtool er tilkoblet og jeg kan bla med cruisecontrol på rattet. Da klarer jeg å lese ut et par feilkoder (Rear park censor left inner og outer + noe med Park brake communication error bla bla.. ). Men så fryser den også, og blir non responsive. Hva skjer? Verktøyet er nykjøpt og registrert på min Vin. Tips mottas med jubel. Har HDC feil. Hvis jeg trykker klokka på cruise, går alt i tivoli og jeg må ta hard reset for at vogna skal funke igjen. Hjelp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Samsung S7. Virker så rart, fordi den kobler seg opp på et par sekunder. Virker å være greit tilkoblet. Oppdatert på alle måter. Aldri hatt BT problem på den, og har sikkert 20 forskjellige dingser den kobler opp på uten å mokke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...