Gå til innhold

Kjennskap til denne SVX 90?


oleR

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Peik skrev:

 Skjønner ikke vitsen med å annonsere uten så grunnleggende informasjon... 

 

Når familen din har hatt besøk på døra, som HØYLYTT forlanger å få "kjopa den annonserte bil, siste pris ? !" så blir du sikkert litt skeptisk du også.

Enkelte har rett og slett ikke normale antenner, folkeskikk eller noe som helst. 

Utover lange fingre da. Med etpar-tre strategisk plasserte kamera på tunet, ser jeg at det avogtil er god interesse for ting jeg har annonsert, uten at man har meldt sin ankomst heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, fRRode skrev:

Ja gud forby om en bilforhandler skulle få besøk av en kunde...

Nei, bilforhandlere som har tingene sine innelåst er nå så sin sak, min kommentar var dog mer beregnet på de som selger ting privat, og som gjentatte ganger har blitt rakket ned på her på forumet og mistenkeliggjort fordi man ikke ønsker snoking i private saker


Jeg driver med utleie av maskiner, og får mye artige henvendelser angående hvor maskinene kan besiktiges.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Peik skrev:

Be dem legge ut reg. nr. så du kan sjekke bilens historikk...  Skjønner ikke vitsen med å annonsere uten så grunnleggende informasjon... 

Reg. nr kan ses av bildene i annonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da.  Da kan man vel få en liste over tidligere eiere fra SVV vil jeg tro. Fikk i hvert fall det på min bil, men den eier jeg jo selv... Var bl a en jeg har solgt bil til selv som hadde eid den.  Et lite miljø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...