Gå til innhold

D2 vil ikke bevege seg Automat


lrhaue

Anbefalte innlegg

D2 en vil ikke flytte seg, i noensom helst gir.

skjedde plutselig under kjøring, da ble mye av trekkraften borte og prøvde 1 gir da gikk såvidt framover opp en bakke til den ikke ville mer.

Nå starter den fint som bare det, ingen feilmeldinger fra M og S så alt virker ok, men den går ikke, å ikke antydning til at den kommer i noe gir.

 

har til nå sjekket at når spaken blir betjent så beveger også den tappen nede på kassa seg også

 

Noen som har vært henne dette? 

Endret av lrhaue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Konverter være gåen ? Ser du at konverter er festet til flexplate.

 

Så vidt jeg vet ligger det fortsatt en OK automatkasse, konverter og flexplate hos Neil i Kristiansand. Den girte ihvertfall fint på den siste turen som jeg kjørte med den, der var det motorhavari.

 

// faj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg tatt av slangen til oljekjøleren, lagt den i en bøtte og startet motoren. Kommer det ikke friskt med olje ut er det feil på oljepumpen, eller verre ting, jeg kan ikke hjelpe med noe dypere kunnskap enn det dessverre.

 

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...