G.ARNE Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Klarte å knekke den ene vakumslangen som er festet til egr solenoid. Nr 2 på tegningen. Den som er lysebrun. Har denne noe funksjon etter at her ventilen er fjernet? Den andre nr 14 på tegningen ble blendet av når jeg fjernet her ventilen.. bilen er en Defender td5 2000modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Tett slange 2 med god samvittighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjegget Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Jeg fjernet solenoiden også (nr 1) da denne laget en irriterende klikkelyd. Rent & pent motorrom er også fint Viktigste er jo å opprettholde vaakum til bremsekraftforsterker - dvs nr 13 må forbli koblet til nr 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.ARNE Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 16 minutter siden, gautes skrev: Tett slange 2 med god samvittighet. Da gjør jeg d Noen bilder av framfjærene og dempere. Var på høy tid med bytte. Den ene knekte på 2 forskjellige plasser....dempere var heller ikke seg selv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Jøss. Jeg har byttet endel forfjærer på D2 men ingen på Defender det jeg husker pga brudd. D2 forbruket har stort sett vært kjørestilen til eier , fartdumper og liten tid til bhg,shopping,osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.ARNE Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 Noe spesielt råkjøring har det aldri vært, men bilen har jo gått et stykke... husker ikke helt årstallet for når jeg byttet fjære og dempere sist. Dette var terra firma medium load fjærer og ikke originale land rover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.