Gå til innhold

Rear windscreen wiper motor D4


Discokongen

Anbefalte innlegg

Dette gikk til helvete:( Delen kom veldig raskt og demonteringen av paneler mv var lekende lett. Da jeg skulle  dra viskerarmen av motoren klare jeg å sprenge hele bakruta:( Sinnsykt irritert på meg selv. Ikke skjønner jeg helt hva jeg gjorde galt eller. 

 

Hvor dyrt blir dette? Regner meg jeg ikke får dekning via forsikringen i og med at jeg strengt tatt selv er årsak til skaden. F#%n. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah. Du får høre med et bilglassenter. Også får du veie for og i mot med din egen samvittighet hvor ærlig du er når du møter opp på bilglassenteret.

 

Vet ikke om de dekker bakruter som har gått på hatchbacks og lignende hvor noen har klasket igjen bagasjeluken når det har vært litt i overkant mye i bagasjen... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lafterolf skrev:

Det finnes da så mange delebiler at det burde være helt kurant vare å kjøpe brukt.

 

Finner man en passende delebil så er kanskje det å bytte hele den øvre delen av luka det enkleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om den gangen jeg hadde kjøpt ny plenklipper, monterte og prøvestartet i garasjen, med det resultatet at den ene steinen som tydeligvis lå under der gikk som et prosjektil i garasjeveggen og klakk i bakvinduet på en tahoe jeg hadde da:blink: 

Håper det ordner seg med bakvinduet ditt, som flere sier så er jo en brukt bakluke et enkelt å greit alternativ hvis forsikringa ikke dekker nytt glass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2019 den 12.46, trondshj skrev:

Vet ikke om de dekker bakruter som har gått på hatchbacks og lignende hvor noen har klasket igjen bagasjeluken når det har vært litt i overkant mye i bagasjen... :)

 

Det gjør de... guess how I know!  :P:P

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasienten er friskmeldt og har fått ny viskermotor:) Ble egenandel på 2000 og null bonustap. (Og ja, jeg var helt ærlig på hva som skjedde)

 

Åpnet for morro skyld den gamle motoren. På det siste bildet, skal den «løse» hvite plastdingsen være løs? Eller kan den være årsak til at jeg hadde trøbbel med viskeren før? 

2618A82F-8CC8-4885-A5BF-A40D0388FD59.jpeg

0680C4D7-0D07-4C48-B8FC-E2F306150C7B.jpeg

1A707334-5282-49BA-94AD-81FD3CE4A2B1.jpeg

51D75E41-86E0-429B-BB19-E518C9FC1554.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...