Gå til innhold

Ekstralys som ikke bygger inn i grillen ?


Åge

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som har forslag til ekstralys som ikke bygger inn i grillen på en Defender 2006 ?

 

For montering på nummerskiltplate foran, evt annen godkjent løsning for montering på støtfanger foran. 

 

Før i tiden kalte vi disse ekstralysene for 1000-metringer. 

 

 

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema hadde en plate du skrudde bak skiltet med et par ører som stakk frem til å feste lykter i.

Har du AC sliter du nok med lykter uansett  er jeg redd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en lang rekke LED-baserte lamper som er så "korte" i huset at de fint kan skrus rett på støtfangeren.

Jeg ville vurdert noe sånt, før jeg skrudde " horn " på støtfangeren, og fikk dyre ekstralys som 3000kr`s støtfangerextensions...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å feste lys på støtfangeren. 

20190525_183951.jpg

 

Eller på en kufanger.... Når jeg tenker meg om bygde jeg vel inn grillen for å få plass. 

 

20170430_093741.jpg

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC på bilen, og som Gaute sier blir det trangt. 

 

Spørs om det med tiden ikke blir LED av et eller annet slag på støtfangeren, mens de Hella lyktene som står der idag forsvinner opp på taket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år gamle Bosch xenon bøtter, AC og plate bak skiltet går greit. Må ha et stag bak grilldekslet for å støtte lysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...