Gå til innhold

Trixeri med gløding


radovan

Anbefalte innlegg

Vi har ein Peugeot 807 her som er bygd på beste moderne vis. Dvs at ingenting er reparerbart utan å demontere heile konstruksjonen i enkeltatom først.

 

No er det noko kødd med glødinga og det er ein absurd tanke å skulle få tak i glødepluggane utan å ta ut motoren. Dei er dessutan legendarisk vanskelege å få ut utan at dei brotnar og deler seg i fleire deler og då har ein verkeleg lagt egget.

 

Sidan bilen er begynt å bli gammal og har fått meir enn sin del av budsjettet siste åra har eg tenkt å la glødesystemet, eller mangelen på det, vere i fred.
 

Kan ein lage "traktorsystem" med glødeplugg i innsuget på ein slik motor? Kvar får ein diesel frå på eit common rail-system, som eg reknar med denne har? Det er vel ein del trykk i røra her?

Kanskje eg berre skulle drite i det og lage eterstart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er glødepluggene som er syke og ikke noe annet?

 

En gang i tiden laget jeg en startgass-løsning på en Transit diesel.

Sprayboks i stativ på dashen ,boret hull, spylerslange ut til innsuget,boret hull,litt tettemasse rundt og ferdig.

Man kunne få kjøpt wirestyrt fjernutløser til boks som stod rett ved siden av motoren men den kostet litt mer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo vere eit relé eller noko, men han har blitt gradvis verre over ein toårsperiode. Ville tru det helst tyder på at fleire pluggar tar kvelden i tur og orden. 

Men eg kan jo ta feil. I dag var det ikkje lys i glødesymbolet heller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...