Gå til innhold

Folie/foliering. Hvem selger?


AreM

Anbefalte innlegg

Jeg er både interessert i å få hvite hvem som selger folie, og hvilke merker som er bra. Jeg gjorde et googlesøk, men ble ikke så mye klokere. Blant annet var det vanskelig å finne noen som hadde fargeprøver på nettet. Jeg er ute etter fargen "Limestone" som var fargen på taket og dørtoppene på Land Rover 110 fra 1983 og 1984. Er det noen som vet hvilke leverandører som har godt utvag i farger slik at jeg kanskje kan finne noe som hvertfall ligner på Limestone? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, JokerS30 skrev:

3M er vel ansett for å være de beste produktene å legge, både for amatører og profesjonelle...

 

Jeg vet det. Men jeg blir svett av hjemmesiden deres. Etter et par kopper sterk kaffe klarte jeg å finne frem og fikk til å sende dem også en henvendelse. <_<

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AreM skrev:

 

Jeg vet det. Men jeg blir svett av hjemmesiden deres. Etter et par kopper sterk kaffe klarte jeg å finne frem og fikk til å sende dem også en henvendelse. <_<

Finn en forhandler som er villig til å videresende deg en rull, er nok strategien du bør velge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...