Gå til innhold

2000 Land Rover Freelander Open Air selges


Marius FM

Anbefalte innlegg

Viderefører henvendelse fra e-post til klubben. Alle spørsmål kan rettes til selger (som ikke er på forumet).

 

Hei,

Jeg har siden 2000 vært den lykkelige og veldig fornøyde eier av en 2000-modell Land Rover Freelander Open Air med to-delt soltak. 
Det er den det er to bilder av nederst i mailen. Bilen har grønne skilt og har kun gått drøyt 150 000 km. 

Det har selvfølgelig vært noen kostnader på den opp gjennom årene, det er jo etter hvert blitt en "godt voksen" bil. Jeg har derfor det siste året begynt å mentalt innstille meg på at jeg snart måtte se meg om etter en nyere bil. Og pga. nylig oppstått girtrøbbel velger jeg nå med svært tungt hjerte å si at den tiden dessverre er kommet. Og det smerter meg virkelig, for jeg har vært superfornøyd med bilen i alle år. 

I og med girtrøbbel er den ikke spesielt kjørbar akkurat nå, og står derfor foreløpig på verkstedet jeg i mange år har benyttet til den.

Før jeg tar stilling til hva jeg skal gjøre videre med bilen fikk jeg et tips av noen om å ta en sjekk med dere om dere evt. kan være interessert i å få bil med tilbehør for noen få tusenlapper.
Det vil gjøre avskjeden betraktelig bedre for meg, ja faktisk være litt godt å tenke på at den kom til noen som visste å sette pris på den.

Som dere ser av bildene har den "Hardback" som kan tas av. Og jeg har både "Softback" samt et enklere regntrekk til den, begge deler kun brukt en snau sommer for mange år siden. 

I og med varebil så har jeg også ubrukte bakseter stående. Og selvfølgelig vinterdekk.
Skiftet kløtsj i 2017, og noen år før det fikk jeg satt inn en fabrikkoverhalt ny motor.
Og servicer er gjennomført regelmessig i alle år og selvfølgelig EU-kontroller.

Hører gjerne fra dere om dere er interessert i bil med tilbehør. I og med at det følger en del ting med bilen kunne jeg i utgangspunktet tenke meg kr. 6.000,-. 

Håper dette kan være av interesse for dere, takknemlig for relativt snarlig tilbakemelding. 

Ring meg gjerne for en prat på 918 15 306! Om jeg ikke svarer, vær snill å legge igjen en kort beskjed, så ringer jeg tilbake så fort jeg kan.

Mvh Randi Kristiansen
Lykkelig og fornøyd L-R-eier og -kjører i over 19 år

 

image1.jpeg

image2.jpeg

Endret av Marius FM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...