Gå til innhold

D4 i Grøfta 2016 modell


Onnai

Anbefalte innlegg

Hei,

Har vært aktiv leser på forum, men har "heldigvis" slippet å spør om et problem frem til nå.

Kona var uheldig i går å fikk en bil i hennes kjørefelt som resulterte i at hun havnet i grøfta og traff et skilt. Som alltid stakk sjåføren av den andre bilen av. :( (Heldigvis ingen person skade)

Bilen var akkuratt blitt Nypolert og detailet med 2 steg Kamikaze Zipang for 2 uker, det var god timing!

Til poenget så gikk bilen ifra 100% størken, til riper på alle panel på høyre siden samt panser og felger. 
Usikker på hvordan bilen ser ut under, da jeg sitter på en båt i Nordsjøen i 3 uker til.

Poenget: 
Bilen har vert i grøfta og dyttet et skilt såpass hardt at fundamentet ga etter. Grøfta var også såpass dyp at bilen har skrap nedi med understellet på asfaltkanten pga sidehelling og bratt grøft.  

Bilen blir levert inn hos Hellestø Karroseri.
Skal be de sjekke hjulstilling og slikt men har noen erfaring med "følgeskader" av slike ulykker? tenker på oppheng fremme, samt styrestag, ledd og diverse kjekke komponenter. 
Frykter også at elektrisk skal begynne med juletre fenomen om 2 år om ting ikke blir gjort skikkelig.

Til info har jeg hatt en 2013 modell der jeg hadde en del fiks på som jeg solgte etter en relativt stor regning hos Hellestø. Angret og kjøpte ny Disco 4 1 måned etterpå.

Hovedspørsmålet blir vell om det er noe håp å få bilen 100% igjen ? hilsen en litt bekymret OCD LR eier. 

 

60483268_689855828116438_448543234520514560_n.jpg

IMG_0991.JPG

IMG_0992.JPG

IMG_0996.JPG

IMG_0997.JPG

IMG_0998.JPG

IMG_1006.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMMM, har du dashcam?

Jeg husker alltid noe jeg ble anbefalt av en kompis som jobbet i en forsikringsselskap:

Never have an accident, whilst trying to avoid an accident.

Veldig fin bil forresten.

 

Endret av qcnr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...