Gå til innhold

D2, mangel på bremselys


radovan

Anbefalte innlegg

Bryter på pedal kan måles om den virker.

Sjekk kontaktene på baklys også, på min var det løse pinner ( når jeg dytta inn kontakten så gikk pinnene bare inn i lampehuset).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 23.44, tiopet skrev:

Bryter på pedal kan måles om den virker.

Sjekk kontaktene på baklys også, på min var det løse pinner ( når jeg dytta inn kontakten så gikk pinnene bare inn i lampehuset).

 

Baklysa var i orden og det var heller ikkje noko bremselys i hengarkontakten. Der er vel berre ein sikring? Blir så forbanna på moderne bilar med to-tre boksar med sikringar og relé i motorrom, under sete, bagasjerom etc...

På 13.6.2019 den 23.12, lafterolf skrev:

Bremselysbryter neste ja. Den sitter på pedalen og er lett å bytte. 

Du har gjort det? Eg får vel berre bestille då. Spør deg om oppskrifta når eg er klar :lol:

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har hatt ut bremselysbrytaren, demontert, rensa, montert og enno ingen bremselys. Det er tre kontakter på brytaren. På min er det kontakt mellom to av dei når brytaren er ute, elles ingenting mellom nokon av dei i det heile. Er det normalt?

Korleis måler ein strøm på kontakten? Multimeter mellom kontaktpunkta? Er livredd for å sprenge eitt eller anna ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lafterolf skrev:

Har du strøm fram til bryteren? 

Tipper en plussledning går til ecu slik at bilen får signal om at brems er aktivert.

Det var det eg lurte på. Hadde det vore ein normal bil hadde eg brukt multimeter med eine stikkaren mot jord og prøvd om det var noko reaksjon med den andre mot kontakten. Men her blir det 50/50 om ein grillar noko. Iallfall trur eg det. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremselys bryteren gir også signal til å kutte ut kruskontrollen. Virker kruskontrollen har du strøm frem til bryteren. 

Den har åpen kontakt med bryter ute.

Bremselys bryteren har motsatt funksjon.

Sjekk at bryteren er inne når bremsepedal er ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nokon som har oversikt over kva ein kan forvente av dei ulike kontaktpunkta i kontakt/brytar? 

Viss eg koplar saman dei to ytre punkta i kontakten lyser bremselyset. Det harmonerer ikkje med måten brytaren fungerer på no, der er det aldri kontakt mellom dei to ytterpunkta, derimot er det kontakt mellom eitt av dei ytre og det i midten når ein pressar den saman. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...