Gå til innhold

Rudskogen lørdag 15. juni


Elvehundre

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lørdag 15. juni er det igjen kjøring på Rudskogen.

 

Velkommen.

 

Start kl 09 og slutt kl 16.

 

kan kjøpe dagslisens hvis man ikke har årslisens.

 

ønsker alle en fin kveld

hilsen 

Henry Arnfinn :)

som kommer med en av disse, eller kanskje begge ;)

 

022BB53F-1BA2-416C-B15D-FE4714067BD1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Glemte å legge bilder fra treffet 15. juni. Men bedre sent enn aldri.

 

Mens jeg spiste lunsj kom det 4 menn i to nye Mercedes Pick Up som lurte på om de kunne prøve bilene. Jeg tok de med i originalløypa, vi kjørte runden begge veier.

 

Syntes de klarte seg bra. Litt skraping i understellet noen steder, men det får tilhengerfester som hang langt bak og "langt" ned ta mye av skylden for.

 

HDC, eller hva det heter på Mercedes, betydde opp til 8 km/t og det var for fort ned steinete bakker.

 

På turen tilbake ønsket de mere søle, jeg kunne ordne det og advarte mot mere understellskrap. Ble kanskje mere nærkontakt understell og moder jord enn det ble søle på bilsider. Men vaskejobb ble det nok.

 

Ikke mange LR/RR denne dagen, men det var vel både forumtreff og andre aktiviteter samme tidspunkt.

 

Hybriden jeg hadde med "klatrade som en gjet" ifølge en svensk mc-kompis som var med. Han har kjøpt en Serie I brannbil, men aldri kjørt Land Rover. Har heller ikke kjørt bil i terreng. Etter en liten stund som passasjer sa han "jag reknar med du vet hva du gør". Og utpå ettermiddagen var han klar for å prøvekjøre selv.

 

Men det blir lite bilder og film når man kjører. Kom fram steder jeg ikke har vært før. Og kom ikke fram steder der jeg ikke hadde vært før, men fikk lirket meg ut etter hvert. Kjørte av akselbeskyttelsen på forakselen. Men ting må testes.

 

Legger ikke ut videoer av Mercedesene ettersom jeg føler jeg ikke får til å legge ut video her på forumet.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

DSCN1978.JPG

DSCN1982.JPG

DSCN1983.JPG

DSCN1985.JPG

DSCN1986.JPG

DSCN1987.JPG

DSCN1988.JPG

DSCN1989.JPG

DSCN1994.JPG

DSCN1995.JPG

DSCN1996.JPG

DSCN2004.JPG

DSCN2007.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...