Gå til innhold

Bra timelønn?


jorgenht

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, JokerS30 skrev:

er det noe forbud mot å tjene en slant på bil, eller er det andre ting som ligger bak ?

Jeg skulle ønske jeg selv var i stand til å spotte gode objekter og sikre meg sånne lommepenger selv jeg...

 

Fullstendig enig med deg, @JokerS30, men tviler på at bilen er så "hel og grei" som ny selger skriver i sin annonse. 

Det var / er en åpenbar grunn til at bilen ble solgt for 75 k eller rundt der, og den lar seg nok ikke fikse på 12 timer.. 

Ville vært svært skeptisk til å kjøpe den, ref. den som står i Sandvika - "fin bil bla bla bla, men trenger justering med EBP modul"... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, var mer Heads up, om noen kikket etter bil. Om han har løst problemene som var med litt presshylser og krymp samt feilkodeleser. Kudos til ham. 

Var ingenting mer alvorlig enn ‘elektriske problemer med luftfjæring’ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, JokerS30 skrev:

er det noe forbud mot å tjene en slant på bil, eller er det andre ting som ligger bak ?

Jeg skulle ønske jeg selv var i stand til å spotte gode objekter og sikre meg sånne lommepenger selv jeg...

Spotte som i det engelske språk? 

 

Vel, det er antakelig en grunn til at bilen ble solgt billig. Får håpe den selges med garanti fra firmaet som selger nå.

 

Men hvem drømmer ikke om å kjøpe biler og tjene en slant. Jeg har kjøpt mange med det formålet. Desverre har salget uteblitt og alle bilene er her enda.:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, jorgenht skrev:

Jeg vil ikke påstå noe, men EU godkjent på 2.pinsedag.. 

 

Står for så vidt bare at den leveres EU-godkjent frem til 2021. 

Mindre sjanse for plutselig kontroll fra Vegvesenet på helligdager.^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, JokerS30 skrev:

er det noe forbud mot å tjene en slant på bil, eller er det andre ting som ligger bak ?

Jeg skulle ønske jeg selv var i stand til å spotte gode objekter og sikre meg sånne lommepenger selv jeg...

Hmmm... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med å tjene penger - til og med gode penger på bil, men på sånne saker som denne (og noen andre som har vært nevnt her inne), så er det nok noen luringer som står bak.

 

Det er mye mulig de klarer å lure noen, men til syvende og sist så pleier de nå å lure seg selv. 

 

På den annen side, så kan det også være tilfeller der noen feks sliter økonomisk, og må selge bilen med heftelse. Da kan det være en helt grei bil, og det er ikke sikkert at siste selger nødvendigvis kommer til å tjene så enorme summer på den. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...