Gå til innhold

1983 110 CSW V8


JokerS30

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Kasper HM skrev:

Pris?

flere bilder!

info?

 

Ingenting av det du spør om, kommer til å bli besvart i tråden her.

SERIØSE interessenter, som forstår hva dette er for noe, kan sende meg en epost. :-)

Eller pm selvsagt 1

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at de som vet hva dette er for noe, tar kontakt basert på forumtråden og hintene i denne annonsen.

De som ønsker seg en veteran-110 for å ødelegge i skogen, bygge om til 300tdi eller på annet vis modifisere i stykker, er uansett feil kjøpergruppe

 

For å sette ting i perspektiv; såvidt jeg har klart finne ut av, ble det 1984 ble det registrert 4 stk 110 V8 i Norge.*
Denne og en til er  de to gjenlevende

 

  * forbehold om feil tas, fordi registreringene antagelig ble delt på fler bilmerker. Både Leyland og BMC var inne i denne perioden, så ingen vet helt sikkert hvor mange som ble solgt.

Dette er en bil som bør tas vare på, sånn den er, urørt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, gautes skrev:

Jeg trodde dette var drømmebilen din ...

Men du får sjekke med Pettersen. Han er muligens interessert.

Ja, dette er selve guttedrømmen som går i knas, ingen tvil om det.

Basert på bøse utsagn vedr. bilen Petersen videresolgte, trodde jeg ærlig talt entusiastene her kjente sin besøkelsestid, men det virker som om de fleste heller velger å kommentere etter at bilen går på finn.no

 

PKK kontroll er dog kun en kort uke unna, og etter det ryker bilen på finn dessverre...:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bamse_bra skrev:

Skulle gjerne hatt den, men da hadde den blitt dagligbil, og tror ikke det er fornuft i det..  den fortjener det bedre enn jobb og ungekjøringsbil.. 

Hva folk bruker en bil de har kjøpt og betalt til , legger jeg meg aldri borti.

Men du hadde iaf fått bidratt litt skikkelig til statskassa. V8 motor, teknikk fra tidlig 80tall og 17kr-og-endel for drivstoffet er en ikke helt heldig kombinasjon om du vil fylle bensin veldig sjelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, JokerS30 skrev:

Jeg er helt sikker på at de som vet hva dette er for noe, tar kontakt basert på forumtråden og hintene i denne annonsen.

De som ønsker seg en veteran-110 for å ødelegge i skogen, bygge om til 300tdi eller på annet vis modifisere i stykker, er uansett feil kjøpergruppe

 

For å sette ting i perspektiv; såvidt jeg har klart finne ut av, ble det 1984 ble det registrert 4 stk 110 V8 i Norge.*
Denne og en til er  de to gjenlevende

 

  * forbehold om feil tas, fordi registreringene antagelig ble delt på fler bilmerker. Både Leyland og BMC var inne i denne perioden, så ingen vet helt sikkert hvor mange som ble solgt.

Dette er en bil som bør tas vare på, sånn den er, urørt !

Antall biler solgt i Norge er nok flere en 4. Det står nå to stk her påtunet, begge er blå. Leeenge siden de har hatt skilter. Og begge er å betegne som objekter. Den ene var tenkt å bygge om men etter som årene har fløyet er det neppe aktuelt da den bør forbli original. Den er forhåndsgodkjent med MB aksler og fordelingskasse, Motor fra BMW mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere sagt:
 

21 timer siden, JokerS30 skrev:

For å sette ting i perspektiv; såvidt jeg har klart finne ut av, ble det 1984 ble det registrert 4 stk 110 V8 i Norge.*
Denne og en til er  de to gjenlevende

 

  * forbehold om feil tas, fordi registreringene antagelig ble delt på fler bilmerker. Både Leyland og BMC var inne i denne perioden, så ingen vet helt sikkert hvor mange som ble solgt.

 

 

 

 

 

 

Capture.JPG

Capture1.JPG

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AreM skrev:

DD84971 mangler på lista. Det var en 1984 County, Trident Green/Limestone.


Neida, den MANGLER ikke, den er registrert som ROVER; ikke Land Rover


Den observante ser i lista over at det fins biler som er registrert som Rover Land, og en rekke andre kombinasjoner.

Dette gjør det "nesten umulig " å finne alle bilene, for kun fantasien setter grenser for kombinasjonene...

Capture2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...