Gå til innhold

Kjetting fra exmill?


HåvardW

Anbefalte innlegg

Hm skjønner, takk for tilbakemelding. Det kan virke som at det er noe som hører hjemme der, jeg var usikker på om tidligere eier bare slang med men der virker ikke sånn da. takk for svar. om noen skulle være interessert så kan den gjerne bytte eier ettersom at jeg har lite bruk for denne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Superted skrev:

Det der ser ut som en løftekjetting (ringen i ene enden, samt "merkelappen"). Hva den er tiltenkt å løfte vet jeg ikke.

 

Skjønner, nei det er vanskelig å si, mulighetene er endeløse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står svakt en SWL der på taggen (2,noe?). Safe Working Load.

Dette er en løftekjetting. Sikkerhetsfaktor er typisk 4x ganger oppgitte SWL. Dette er ordentlig kjetting sammenlignet med det man får på diverse biltema osv. 

Kan ikke se for meg at forsvaret brukte penger på godkjent løftekjetting for slep/redning på feltvogn, men de er jo flinke til å bruke skattepenger så det er ikke umulig. 

 

Skal være innslått dato for kontroll på merkeplata. Årlig kontroll må være utført for å være godkjent for løft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...