Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
Rikerud

Range Rover Classic selges

Recommended Posts

75/93 RRC selges.

I de senere årene er følgende gjort:

• nye kompositt toppakninger

• planerte toppene

• byttet ventiltettinger, ventilløftere, vannpumpe, termostat og ellers alle pakninger og reimer.

• Oljepumpa har fått “repset”

• Varmapparatvifte

• Varmeregister

• Skiver/klosser

• Bremserør/slanger

• Nye styreledd

• Og sikkert noe jeg har glemt.

Ramma er fra 1975, men den er godkjent ombygd med karosseri og drivlinje fra 1994mod 3,9 EFI Vouge. Den har kun gått 154.000km, og har av utstyr, bl.a : 4x elvindu, el. soltak, el.speil, sentrallås, servo, skinnseter, el. seter med minne og varme, cruisecontrol, aircondition som blåser iskaldt, autodim innerspeil, Webasto, EAS elektronisk styrt luftfjæring m.m. Men alt av dette fungerer ikke…

Den har nye sommerdekk og nesten nye Nokia 7 SUV vinterdekk. Det følger med omfattende rep. håndbok (koster kr 800) og diagnose til luftfjæringa. Det følger også med en god del ekstra utstyr som komplett rattstamme, pakninger til ventilblokk luftfjæring, ny kompressor etc. Skal komme med komplett oversikt.

Bilen framstår som hel og pen. Den er ikke perfekt, det finnes litt rust noen steder, det jeg har sett har fått en solid dose fluid film på seg. Det vil komme bilder. Pr i dag er ikke bilen EU-godkjent.

Inntil videre viser jeg til bildene i denne tråden. Håper det kan være av interesse for noen. Pris er jeg ikke helt i mål med enda. Det kommer. 

Edited by Rikerud
Oppdatert annonse