Jump to content
LRforum
dolomite

RRC bakskjermer 2-dørs ,modifisert’

Recommended Posts

Hei Forumister,

Jeg ønsker å bygge meg en 2-dørs RRC med store hjul med skjermutbyggere, og er i markedet for et sett med bakskjermer til en 2-dørs som er ‘herpet’ av ovenstående årsak.  Jeg vil anta at dette vil kunne finnes en eller annen plass i dette store RRC-landet..:)  ... for man kaster vel ingen originalbiter vel, selv om de er ‘litt’ ødelagt.. :D  

Lykke til med Pinsingen i denne langhelgen.

Helge

Takketakk :D  Får håpe at han har dem ennå..

Helge

Hei. Det stemmer det. Jeg har et komplett sett jeg kjøpte for samme formål en gang. Det er alle 4 skjermene og bakskjermer har lyktehjørnene på.  Tenkte faktisk å bygge en trailbil med range rover utseende, men det ble ikke noe av. De befinner seg i Trondheim.

Jeg har fått tak i ‘ferdig herpet’ framskjermer fra en 4-dørs delebil, så jeg ser kun for meg å kjøpe de bak.  

Helge

Det er greit det. Men sjekk at de 4 dørs skjermene passer. Det er litt forskjell på synlig og usynlig hengsler. Usikker på om forskjellen ligger i døra eller skjermen. Hvor store hjul tenker du på bilen? Skal den gå på veien?

Jøss..!  Tenk at jeg holdt på å gå i DEN fella!  Selvsagt var delebilen med skjulte hengsler..  Det vil dermed si at jeg er i markedet for både foran og bak for synlige hengsler. Forskjellen er 4cm på skjerm og scuttle board.  Jeg ønsker å bygge en offroad bil som kan registreres.  Ser ikke for meg stor diameter men mer bredde.  Jeg har tre andre RRC, så dette vil bli lekebilen.  Jeg vil ikke kappe i originalskjermer, så gjenstående alternativ er å kjøpe ‘ferdig herpet’.

Skjønner. De 4 jeg har er litt kuttet i alle sammen så de er alle litt herpet. Så det må jo være perfekt :)

Har du mulighet til å ta noen bilder?  Pris pr PM?

Helge

Hei Bjopau,

Komer du til Landstreff?  Skal jeg ta med takbøyler for skjermsettet..?

Helge

På ‎08‎.‎06‎.‎2019 den 15.09, bjopau skrev:

Skjønner. De 4 jeg har er litt kuttet i alle sammen så de er alle litt herpet. Så det må jo være perfekt :)

Hei igjen,

Fikk du sett på skjermene..?

Helge