Gå til innhold

RRC bakskjermer 2-dørs ,modifisert’


dolomite

Anbefalte innlegg

Hei Forumister,

Jeg ønsker å bygge meg en 2-dørs RRC med store hjul med skjermutbyggere, og er i markedet for et sett med bakskjermer til en 2-dørs som er ‘herpet’ av ovenstående årsak.  Jeg vil anta at dette vil kunne finnes en eller annen plass i dette store RRC-landet..:)  ... for man kaster vel ingen originalbiter vel, selv om de er ‘litt’ ødelagt.. :D  

 

Lykke til med Pinsingen i denne langhelgen.

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det stemmer det. Jeg har et komplett sett jeg kjøpte for samme formål en gang. Det er alle 4 skjermene og bakskjermer har lyktehjørnene på.  Tenkte faktisk å bygge en trailbil med range rover utseende, men det ble ikke noe av. De befinner seg i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit det. Men sjekk at de 4 dørs skjermene passer. Det er litt forskjell på synlig og usynlig hengsler. Usikker på om forskjellen ligger i døra eller skjermen. Hvor store hjul tenker du på bilen? Skal den gå på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss..!  Tenk at jeg holdt på å gå i DEN fella!  Selvsagt var delebilen med skjulte hengsler..  Det vil dermed si at jeg er i markedet for både foran og bak for synlige hengsler. Forskjellen er 4cm på skjerm og scuttle board.  Jeg ønsker å bygge en offroad bil som kan registreres.  Ser ikke for meg stor diameter men mer bredde.  Jeg har tre andre RRC, så dette vil bli lekebilen.  Jeg vil ikke kappe i originalskjermer, så gjenstående alternativ er å kjøpe ‘ferdig herpet’.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På ‎08‎.‎06‎.‎2019 den 15.09, bjopau skrev:

Skjønner. De 4 jeg har er litt kuttet i alle sammen så de er alle litt herpet. Så det må jo være perfekt :)

Hei igjen,


Fikk du sett på skjermene..?

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...