Gå til innhold

Land Rover 88 Serie 3 ( 1984 )


Hangaas

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
På 2.11.2019 den 20.13, Ivers skrev:

Kul tråd! Inspirasjon til eget prosjekt. Blir spennende å se fremskrittene:) tilfredsstillende å se rammer fri for rust malt i svart:D


da har jeg fått gjort en god del siden sist, har ikke vært så aktiv her inne, føler selv jeg har holdt på i grei tempo:) er langtids prosjekt 

 

 

 

 

Endret av Hangaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering:

Ramma er behandlet :) ser nesten ny ut, tenker og kjøre et strøk til på ramma. Få den siste finish’en :) 

nå i disse korona-tider så har jeg god tid til og holde på med prosjektet.

jeg har malt akslingene( et nytt strøk i dag) og skal behandle noen deler idag og få ny lakk på enkelte deler:)

 

hvordan Er det å handle deler fra England i disse tider? 
riktig god påske ! :)

851441C8-2673-4DCE-9769-ECE604C37AEE.jpeg

B2DBD7AF-FFA5-4C96-B01D-38CECD9C6B19.jpeg

2309EC92-4995-4075-A48F-B650E1C30734.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har noen deler fått litt maling:)  skal putte på 1 strøk til. Gleder meg og putte bilen sammen igjen, har fått tak i masse nye(nye brukte deler til prosjekte) så dette blir bra :)

B3ECC6DE-32AE-42CE-8892-354A294F3DA0.jpeg

E38BF569-548D-42F2-B244-52C1D0551CA1.jpeg

FFA59086-2EE3-49B0-827C-DC99DE13C195.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 7.4.2020 den 15.54, Hangaas skrev:

hvordan Er det å handle deler fra England i disse tider?

Det går helt fint bortsett fra dritdårlig pund-kurs for tiden, pundet koster kr 12.94 i dag... Noen sjapper, i alle fall lrdirect.com, håndterer Norsk moms og da slipper en gebyret på et par hundre som normalt tilkommer her til lands så det er jo en forenkling av shoppeprosessen.

 

Kunne tenke meg panseret ditt. Er det bra med tanke på rust? Originalt reservehjulfeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

nå har prosjektet stanset... bestilte en latterlig stor haug med deler rett før korona krisen, men når de hadde begynt å pakke ordren min så ble det jo full stants borte i England.

skjønner deres stå sted i denne krisen, har sendt en haug med mail, ikke fått noe svar:( prøvd å ringe men ingen svarer... siste jeg hørte fra dem var i april. noen flere her inne som sliter med det samme selv? 

har handlet fra john craddock. er første gang jeg bestiller fra de siden jeg syntes det var orden på nettsiden og lett og finne delene med dele nr.

noen som har noen tips til hva man burde gjøre, eller bare å vente?

god søndag alle SAMMEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 13.34, Jasswass skrev:

Har også hatt en henvendelse til John Craddock for noen uker siden, men null respons. Tidligere har de svart ganske så kjapt. 

godt at det er flere i samme båt haha, har enda ikke hørt noe gått 2 måneder nå siden sist jeg fikk mail fra de, har spurt pent og send de flere mail om hva som skjer med ordren min. null svar... 

22 timer siden, jorgenht skrev:

Fikk denne idag etter å ha sendt en forspørsel for 1,5 uke siden. 2D43B4D8-334B-4486-8F72-D506B21124CC.png

De har sikker mye å styre med der borte. Men tenker vel E-post kan man jo svare på hjemmefra.. 

 når bestilte du deler? ventet lenge? ja skjønner at ting tar tid, planen var jo og skru bil i sommer og komme langt, men det ser ikke lyst ut haha.  ser ikke ut til å være så lett og svare på all mailen de får.. håper det løser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...