Gå til innhold

Disco 2 Nøkkel


Camorten

Anbefalte innlegg

Hei

 

Når jeg kjøpte min D2 2001 fikk jeg bare med en nøkkel. Jeg har blanks liggende til selve nøkkel delen, men jeg har ikke en ekstra FOB. Er det mulig å skaffe en nøkkel fra en vraket D2 og programmere inn denne? Og bytte selve nøkkelen med den blanke jeg har liggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Passer bra at det er du som svarer, ettersom du er den eneste jeg kjenner med Nanocom. Går det an å få litt hjelpe med dette hvis jeg får tak i en brukt nøkkel?


Carl Morten (med V8 som besøkte deg forrige uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har jeg en i Ottestad, samtidig som jeg stadig er i Løten, men den vet jeg ikke om funker. Således hadde det jo vært artig om du prøvde med den, så finner jeg ut om det er Nanocomen, eller bilen som er problemet;) Den påstår at bilen min ikke finnes:lol:

Nå er sikkert Jan-Eilert sikkert i området jevnlig, tipper jeg, men logistisk så kan det jo likevel hende at min er enklere. Dog med mer usikkert resultat og garantert mindre kompetanse hos eieren.

 

Så bare gi lyd, hvis du vil låne/teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...