Gå til innhold

Alufelger RRC 94-95


superpedro

Anbefalte innlegg

Jeg har det, men de sitter på en delebil innerst i garasjen med mye skrot rundt så det kan ta litt tid før jeg får arrangert noe.

Men iløpet av juni hvis det er OK Tenker 1000,- hvis de er i fin stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har hentet hjula, de var ikke så bra som jeg trodde. Trenger en runde med pussing og lakk for å bli strøkne

Og de er ikke svartlakkerte :rolleyes: Mener han jeg kjøpte de av sa Discoveryhjul? 

DSC_0001.JPGDSC_0002.JPGDSC_0003.JPGDSC_0004.JPG

Endret av Jari
Bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på om D1 ble levert med denne type felg originalt. Men "ettermarkeds" derimot.

 

Det er en felg som ble tatt fram til LSE. Og den kom i 1992/1993. Ble også brukt på CSK som Are Martin skriver ovenfor.

 

Men det var populært å bruke disse felgene på andre LR-produkt en periode. Husker jeg solgte flere sett den tiden jeg solgte deler fra delelageret.

 

Har tre sett nå, ett sett montert på bil og 2 sett liggende løst. Vet om ett sett til. Selge??? Å nei. Disse er for kule til å selges.

 

Ønske aill ein fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen her står som den dagen den kom fra forhandler. Eier kjøpte bilen ny og bekreftet at den kun har hatt disse felgene. Både sommer og vinterdekk på samme felg. Synes å huske felgene står i delekatalogen for D1 også. Bilen er 94 modell.

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LSE felgene ble etterhvert en del av LR original parts katalogen, så en kunne nok bestille de på en rekke lR produkter på nittitallet.

Jeg har fått ett sett fra UK som jeg tenker jeg skal pusse opp i sommer - usikker pr nå om jeg skal bruke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...