Gå til innhold

NANOCOM diagnose verktøy


joran

Anbefalte innlegg

Har en Nanocom liggende,  selv om det trolig blir en defender igjen på gården så har jeg en serie bil om trenger canvas så Nano'e  selges HBO 5000,-

 

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med rette lisens, muliges er den der, men jeg har kun brukt den på Defender TD5,  

Kan også nevenes at Nanocom har onboard instrumentering, slik at man kan følge med på diverse temperaturer, rpm og lignende live men nanocomen tilkoblet under kjøring

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet du ny pris pr d. d på denne? 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se der det var jo billig,  3835 med dagens kurs, så kommer frakt og toll i tillegge, sluttsummen blir nok litt mer :-), men mye mulig at 5000 kanskje er litt for mye idag, men da blir jeg nok heller å beholde den selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen henvendelser og ser jo ut ifra dagen prisnivåe på nanocom at 5000 er for mye.  Setter med prisen til 4000,-  Noen synes sikkert det også er mye men da bli den heller lagret til den nest defender'n er på tunet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjapt svar fra BlackBox solutions -  Nanocom support


In order to cover Discovery 2 TD5 with your Nanocom you require the
following unlock code.

NANOCOM unlock code for Disco II systems, Code: NCOM13, Price: EUR 52.00
(excl. VAT)

https://www.nanocom-diagnostics.com/shop/product/ncom13

 

Man trenger med andre ord en unlock code, til 52 EUR (kr 499 med dagens kurs), skal prøve å sjekke hva som ligger på den av unlock codes.

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...