Gå til innhold

Trenger litt hjelp...


TomMan

Anbefalte innlegg

Aner ikke om dette er rette sted i forumet til å spørre om hjelp. Om det er feil plass, håper jeg at admin kan flytte emnet til rett plass. På forhånd takk!

Jeg har en litt spesiell 1973 RRC, som for tiden er i behov for litt assistanse for å komme seg tilbake på veien. Det er arbeide jeg gjerne skulle gjort selv, men jeg er på flyttefot, og har begrenset tid til rådighet i de nærmeste månedene. Så jeg trenger en del hjelp fra noen som er  RRC/LR kyndig. Jeg kan jobbe med selv når de er mulighet, og jeg yter gjerne noe tilbake for hjelpen.

 

Bilen står per i dag i Gjøvik, men den skal/må flyttes på. 

Det som er å gjøre for å få den kjørbar er følgende:

Hjulager foran
Swivel på høyre side.
Rattstamme må byttes da lageret er ferdig (har to stykker)

Få motoren i gang (den gikk fint før (er en V8 med forgasser) så burde være en smal sak)

Det er sikkert noen andre ting, men ikke noe stort.
Jeg har alle deler

Jeg blir som sagt gjerne med å gjøre ting når jeg kan, og kan også kompensere for hjelp.

Det er ikke noe stress med å få den på veien igjen, bare innen høvelig tid.

Et alternativ er å lagre bilen til september måned, for da har jeg mer tid på mine hender. I det tilfelle er jeg på leting etter en lagringsplass.

Så ta gjerne kontakt om du vet om noen som kunne være behjelpelig, eller om du selv er klar for å hjelpe meg, eller om du vet om en god lagringsplass.

 

imageproxy (1).jpg

imageproxy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...