Gå til innhold

santana iveco


svalbard

Anbefalte innlegg

har noen noe å si om den type bil ser det står en på finn eneste jeg veit er at motor er meget god resten hva er det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sittekasse så varme spres igjennom hele bilen. Seter trekt mer mot midten, bedre plass mot førerdør.

Ratt rett foran setet, dvs rattet er sentrert foran setet. Svært mye bedre benplass og du strekker fint ut hele venstrefoten.

Glassfibertak uten lekkasjer.

Baksetet kommer lengre bak enn i defender.

Mindre hjulkasser i varerom. 

Svært god plass i motorrom fordi panser er bredere og innerskjermer mindre.

Ingen vibrasjoner i drivverk fordi mellomaksel har drivknute istedet for kryss, som forøvrig er defekt på denne.

 

Minus er transferkasse uten diff. Firehjulsdriften kobles inn/ut som på seriebil eller japansk firehjulstrekker av eldre dato. Du kjører normalt på bakhjulstrekk.

 

For de som lurer på om deler passer fra Defender, ingen ting ser ut til å passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baklys skjemmer mest. Her ville jeg popet en plate over og brukt runde lys fra Defender/serie. 

 

Tror takrenna har samme mål som Defender, og ei grind vil kle bilen bedre tror jeg.

 

Selv liker jeg Santanaen godt. Fronten synes jeg er fin. Innvendig er den mye bedre enn Defender, og motoren er virkelig trekkvillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...