Gå til innhold

Felger Defender


Jason

Anbefalte innlegg

Jeg har 5 felger som søker nytt hjem.

4 av felgene er like, mens den siste er litt ulik de andre.

Den som er ulik de andre var brukt som reservehjul på bilen.

 

Noen av felgene har litt stygge skraper, mens andre ser greie ut.

 

Tenker å selge disse til høystbydende, da jeg ikke har bruk for dem lenger, og bare vil ha dem vekk.

 

Felgene befinner seg i Stavanger, men jeg reiser tur/retur til Østfold (Moss, Fredrikstad) via Kristiansand onsdag 29 Mai til Lørdag 1 Juni.

Kan ta med felgene i bilen og avlevere disse på veien eller i nærområdet der jeg befinner meg de dagene jeg er på tur.

 

IMG_1143.jpg

IMG_1136.jpg

IMG_1137.jpg

IMG_1138.jpg

IMG_1139.jpg

IMG_1140.jpg

IMG_1145.jpg

Endret av Jason
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ja det er 16" men jeg aner ikke bredden.

Felgene ligger lagret på en gård i nærheten, så det er litt styr å dra ut for å måle dem.

 

Jeg har alltid tenkt at dette er helt vanlige standard Defender felger som er på alle biler, så kanskje andre vet bredden på de?

 

Det er kommet et bud på PM pålydende 600,-

 

Jeg ser for meg at tråden ligger åpen til ut i neste uke en gang, og at eventuelle bud helst kommer her slik at andre kan se status.

 

Felgene selges uansett pris.

 

Jeg befinner meg på Gressvik torsdag 30 Mai, Råde Fredag 31 Mai, og Moss Lørdag formiddag 1 Juni.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hei

 jeg tar dem gjerne. Pris blir vi enige om.  Bor i nabolaget ( Randaberg) sendte deg nr på pm, så send meld mht henting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...