Gå til innhold

Støysvake, regnsikre sommerdekk til D4


sveimjo

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Igår fikk man dekk i hus og på bil, gikk raskt å få dem forsåvidt, selv om jeg ble litt svett når bekreftelsesmailen jeg fikk etter jeg hadde bestilt estimerte levering 18 juli:blink: kun kjørt dem noen få km foreløpig, men kjentes bra ut så langt hvertfall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Goodyear HP all-weather fra dekkonline.no. Disse er vesentlig mer støysvak enn General Grabber AT som jeg har kjørt tidligere. En god del billiger var de også. Eneste ulempe er at de ser mer "puslete" ut enn AT dekkene, som jeg synes kler bilen bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Henter opp denne tråden igjen, kjørt halvannen sommersesong på disse pirelli dekka nå, var godt fornøyd første sommeren, men sommeren ifjor så føler jeg dem har blitt veldig sporete, pluss dem dabber en stund når bilen har stått en dag og to, andre som harsamme erfaring? La på vinterdekka nå i høst å bilen ble mye bedre å kjøre, fikk tatt full sjekk på oppheng og justert hjulstilling, bilen ble enda bedre, så la på pirelliene igjen og bilen ble fæl igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld så får jeg påpeke at det er scorpion atr som jeg har på min bil, lest litt at dem ble montert på endel ford i usa en stund, og dem klager sin store nød også, får flat spots, spesielt i kaldt vær, så er vel bare generelt dyre drittdekk:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert scorpion zero på min i 2019, å dei slites fort, sjølv om det var "gamle" dekk.  Håper å få kanskje 25000 km utav dei.  Ellers ingen annen misnøye å spore. 

Endret av Disco4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...