Gå til innhold

Varierende bremser D2 v8


Camorten

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har byttet toppakning på V8n nå, og har kjørt ei ukes tid med den. Alt ser ut til å være i orden helt til i dag. Når jeg starter opp bilen merker jeg at jeg har harde bremser. Jeg kjører en forsiktig tur og bremser en del og etterhvert kommer bremsene seg når motoren er blitt varm. 

Kan også nevne at i går hadde jeg en hard oppbremsing (så det skreik i dekka) og alt fungerte helt fint da. 

Jeg mistenker at jeg har en vakum lekkasje, og når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har litt høy tomgang også. 

Er jeg på rett spor? Hvordan tester jeg for vakum lekkasje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start bilen med slangen på servoklokka avmontert.  Hvis det ikke er forskjell i motorens gange montert/avmontert er lekkasjen et sted i andre enden av slangen. Det kan også være lekkasje i servoklokka, hvis den er rusten eller blitt bulket.  Sjekkes ved å plugge slangen. Ingen forskjell plugged/unplugged - andre enden av slangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...