Gå til innhold

300 TDI og gearkasse


Elvehundre

Anbefalte innlegg

Lufter bare spørsmålet. Har en fin Discovery, men V8-bensin er ikke gunstig på lange turer.

 

Så hvis noen har tips om en bil med god motor, eller bare motor og gearkasse, så gi meg beskjed.

 

Man burde vel få dette motorbyttet godkjent?

 

Ifølge Reidar  (Svalbard) er manuell kasse best.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuell kasse,styresnekke og servofrie bremser sparer deg for utgifter til medlemskap i fysisk fostringsanstalt , tap av kvalitetstid med LR og utgift til underlige antrekk.

 

Hold deg i form.

Kjør manuelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sakt det hele tiden, det med manuell. Har automatgir og har vært rimelig uheldig med den forrige. Nå har jeg ny automakasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, gautes skrev:

Manuell kasse,styresnekke og servofrie bremser sparer deg for utgifter til medlemskap i fysisk fostringsanstalt , tap av kvalitetstid med LR og utgift til underlige antrekk.

 

Hold deg i form.

Kjør manuelt.

 

 

Ha ha ha Gaute.

 

Er jo på Rudskogen med Light Weight S3, og det er bra trening. Kjetil sier også at «han trenger ikke gå på helsestudio, han har jo Land Rover». Han hjalp mæ å skifte hjul sist vi var på Rudskogen.

 

Og masse av «de ungdommene» jeg leker med på Rudskogen har både servostyring og automat i sine kjøretøy.

 

Kjenner det i kroppen etter en runde i terrenget, innrømmer det.

 

Ønsker alle en fin søndag

hilsen

Henry Arnfinn :) som ikke finner igjen park- og hovedlys på LW S3 :blink:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2019 den 11.01, lafterolf skrev:

Har du fiklet med den millitære bryteren nå?

Jeg har lysa på vippebryteren like ved viskerbryteren.

 

Har ikke den militære bryteren, men kan jo være at et rele fremdeles er innkoblet i kretsen og at dette rele har mistet styrespenning eller er defekt.

 

Henry Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 10.49, Elvehundre skrev:

Gearkasse, så gi meg beskjed.

 

 

Hei! 

Har en gearkasse og trans fra en 200 liggende her. 

 

 

Kethil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...