Gå til innhold

D2 dieselpumpe Craddock hylekor


radovan

Anbefalte innlegg

Den fine, nye VDO-pumpa mi tok kvelden etter få kilometer, pussig nok. Etter i førti år å ha fått servert evangeliet om at ein får det ein betalar for tenkte eg det kunne vere lurt å ikkje gnite på pengane på ein såpass essensiell komponent og brukte nokre tusen på ei original pumpe. 


Det kunne eg spart meg, tydelegvis. Klok av skade (dobbelt opp, på eit vis) kjøpte eg den billegaste John Craddock hadde, til 66 engelske einingar.

Den har stått i i eit år no, og fungerer heilt strøkent. Dessverre uler den slik at eg alltid trur den driv og kollapsar. Har gjort det frå første oppstart og eg har ingen grunn til å tru anna enn at dette er eit biprodukt av konstruksjonen.
Andre som har kjøpt denne pumpa og har høyrt på lyden?

 

 

Eg lurer på å kjøpe ei til, som reserve. Framleis langt billegare enn å kjøpe ei "skikkeleg" (pøh) og då kan den som står i berre juble av full hals. Sinnsroen er oppretta igjen. :)

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, gautes skrev:

Og garantien gjaldt ikke , Radovan ?

 

Pumpa var gammal nok, den. Bilen var i praksis ikkje brukt på over to år, så eg gadd ikkje krangle på det. Hjelper lite at total driftstid berre er nokre få timar. 

39 minutter siden, lafterolf skrev:

Har gått i samme saks. Ettermarkedspumper leveres med eget hylekor.

Men vil det påverke driftssikkerheita? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper dem fra ebay til 49.99 engelske greier og de uler ikke så mye. Litt annerledes ul en originalen fra vdo, og høres bare før oppstart.

Foreløpig har den levd 8 måneder og 10tusen km ca.

 

Tror de kalte seg D2Pautoparts på ebay.co.uk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høyre, Laftis :)

19 timer siden, tiopet skrev:

Jeg kjøper dem fra ebay til 49.99 engelske greier og de uler ikke så mye. Litt annerledes ul en originalen fra vdo, og høres bare før oppstart.

Foreløpig har den levd 8 måneder og 10tusen km ca.

 

Tror de kalte seg D2Pautoparts på ebay.co.uk

 

Takk for tipset. Skal sjekke det. Det er så mange på Ebay, og så vanskeleg å gjere seg opp ei meining om kvaliteten på det dei har, at alt hjelper. :)

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, suprlite skrev:

Det e den pumpa som ligger i tanken det er snakk om, ja?

 

Ja, det er den i tanken.

Td5 har kun en 1 pumpe for diesel tilførsel og den sitter nedi tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...