Gå til innhold

Defender 130 2004 mod - Selges


joran

Anbefalte innlegg

Etter en del tankevirksomhet er nå tiden kommet for å prøve et selge av GROM bilen. Kommer garantert til å ha noen vanskelige dager rundt dette og forbeholder meg retten til å trekke salget.

Nummer 2 bil behovet er endret, har i tillegge en serie 3 bil som fremover skal brukes og pleies,  ser at tiden ikke strekket til for å ta vare på alt, å ha en 130 i hagen uten tilsyn og vedlikehold er ikke min stil.

Legger den ut på forumet først i håp om at den blir i entusiast miljøet.

Om bilen :

Land rover defender 130 varebil  2004 Model km.stand ca 140.000

Den har fått godt vedlikehold med oljeskift vinter og sommer, hjullager er blitt kontrollert 1-2 ganger i året og fettet opp ved behov, smurt inn med fluidfilm og jevnlig vasket og stelt. Diverse er skiftet som bremser, dysepakninger, vannpumpe, EGR er blendet  mm. Skal nå i disse dager overhale startmotoren.

Den står på 35» hjul og er hevet, i den forbindelse er ulike stag og foringer byttet og sjekket.

Den har ny canvas, tunet ECU, webasto, ufattelig med lys , Flatdog lyktebeskyttere , frontrunner slimline takgrind med  fjernstyrt søkelys og fester for spade og mud boards

Den er ikke strøken men godt vedlikeholdt, noen fiksinger må sikkert påregnet etterhvert. Det er noen bulker på den og av rust kan det nevnes at 3 av dørene har en del av dette, det er også rust på siden av den ene lufteventilen. Rammen er meget bra, det er kun rust på en tverrbjelke under planet, ikke bærende konstruksjon. Den gikk rett gjennom året EU kontroll uten anmerkninger.

Det følger med et ekstra sett med hjul (originale pizzakuttere) en del deler og bakseter, disse er ikke strøkne men kan sikkert pusses opp. Det er for øvrig gratis å sette disse inn nå.

Pris? Ja nivået på defendere er fortiden høy , en 130 med mine modifikasjoner er ikke hverdagskost, den er ikke strøken, men har få km på tellern og har vært en stabil og driftssikker bil, har en del utstyr og er vanvittig praktisk, svær og flott.  Jeg vil gjerne ha 240.000 for den,  mange penger, men det virker som om dette er prisnivået nå. Her får bare folk vurdere om de synes den er verdt pengene og ta kontakt.

Flere bilder skaffes ved behov

 

def130.JPG

IMAG0344.jpg

IMAG0345.jpg

IMAG0346.jpg

IMAG0347.jpg

IMAG0348.jpg

IMAG0349.jpg

IMAG0350.jpg

IMAG0351.jpg

IMAG0352.jpg

IMAG0353.jpg

IMAG0354.jpg

IMAG0355.jpg

IMAG0356.jpg

IMAG0357.jpg

Endret av joran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...