Gå til innhold

Spasere til d4


Anbefalte innlegg

In worst case, finn noen mutre og skiver som kan skrues helt inn, da får man sånn noenlunde avstand som event en  spacer... bare en tanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett sett liggende som du gjerne må komme og prøve, men tviler på at du får 17" til å passe på D4. 

(Har ikke hørt om noen som har fått til det før hvis du ikke har de mindre bremesene fra D3??)

 

På min subbet 18" felgene selv med 30mm spacere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Discovery 4 skrev:

Blei et sett med BMW X 5 felger disse passet uten spacer, men er interessert i å prøve hvordan det blir med spacere på transporter felgene, skal du på noe treff i nærmeste fremtid? Elvedalen for eksempel?

 

Fikk du på 18 tommers felger uten noen tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 er ikke noe problem men det er ikke mange som passer, får jeg til det med 17" så er mine compomotive felger til salgs ny pris på disse er sirka4000 per STk. Men det har også kommet stålfelger som skal passe nå tror de heter tuf ant eller noe sånt, så har jo også mudteck 4x4 to ulike 18" som skall passe disse selges i Norge av praesto 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...