Njebsen Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Kjøper båt i helgen og er klar for et raskt salg for å lette litt på motorforpliktelsene. Kjøpte denne av Austbø i januar. kjørt ca 5,000 siden. Hatt noen småting, som dere vil se i lista under, bortsett fra det en hel og fin bil. Ramma ser bra ut, vært sauset inn jevnlig og skal ha ny runde i sommer. Sommerdekk slitne, vinterdekk gode. Lr felger på sommer. Takgrind og mange (!) deler medfølger. Bilde med vinterdekk. Sommerdekka ble satt på i går. Står i Oslo. Bud velkomne. 2017/2018: girkasse flushet, nytt filter, ny pakning motorfester girkassekjøler kjølesløyfe til servostyringa vannpumpe kabelmatta til dysene dieseltrykksregulator fødepumpe i tanken bakdempere til coil, luft programmert vekk styredemper bremsecaliper, skiver, klosser bak Skiver og klosser fremme ny radiator dysetetninger kryss & hardy kobling mellomaksler foran bak egr blanket hjernevask hjullager x 2 wattslink satt inn turbotrykkmåler 2019: Oljeflushing byttet motorolje fire ganger på ca 100 km Byttet pakning oljekljøler/filterbrakett, ny olje og kjølevæske (Autogården Skøyen) Diff olje bak foran castrol syntrax 75w 90 Byttet toppslange radiator (Lunner Auto) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njebsen Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Bremser bak er også byttet i mitt eie; slange, caliper, skive og klosser Endret 5. mai 2019 av Njebsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir Tore Simonsen Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Jeg kan muligens være interessert. Har du noe kontaktinfo? Ser av forrige salgstråd for denne bilen at ramma har vært tatt vare på de siste 3-4 årene, men vet du noe om understellsbehandlingen før dette? Tenker da spesielt på innvendig beskyttelse. Om den fikk sin første understellsbehandling som 15-åring vil jeg tro metallet kan være ganske tynt, selv om det ikke er synlig hull enda. Er det greit om jeg ved evt. besiktigelse tester den med hammer? Jeg har en D2 fra før som jeg for tiden holder på å kappe i ramma. Håper og tror jeg skal få bil av den igjen etter hvert, men det er ikke gjort på et blunk og jeg vil helst ikke pådra meg et til slikt prosjekt. Er det noen deler til luftfjæringen som mangler ut over belgene? I mine øyne er luftfjæring og ACE blant hovedargumentene for å velge D2 fremfor ML eller Pajero fra samme periode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njebsen Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2019 På 17.5.2019 den 19.16, Geir Tore Simonsen skrev: Jeg kan muligens være interessert. Har du noe kontaktinfo? Ser av forrige salgstråd for denne bilen at ramma har vært tatt vare på de siste 3-4 årene, men vet du noe om understellsbehandlingen før dette? Tenker da spesielt på innvendig beskyttelse. Om den fikk sin første understellsbehandling som 15-åring vil jeg tro metallet kan være ganske tynt, selv om det ikke er synlig hull enda. Er det greit om jeg ved evt. besiktigelse tester den med hammer? Jeg har en D2 fra før som jeg for tiden holder på å kappe i ramma. Håper og tror jeg skal få bil av den igjen etter hvert, men det er ikke gjort på et blunk og jeg vil helst ikke pådra meg et til slikt prosjekt. Er det noen deler til luftfjæringen som mangler ut over belgene? I mine øyne er luftfjæring og ACE blant hovedargumentene for å velge D2 fremfor ML eller Pajero fra samme periode. Hei. Ring meg på 46 to åtte to to 22! Ramma er gått over med spikerhammer før innsausing men usikker på hva som lå der før det. Kan sees i Oslo Når som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njebsen Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir Tore Simonsen Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Da har jeg overtatt stafettpinnen på denne. Ramma var bedre enn jeg forventet og relativt grundig banking med slagghakke avslørte ingen svakheter, selv om den nok har fått ruste noen år før noen har gitt den nødvendig beskyttelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
austbø109 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 På 30.5.2019 den 11.02, Geir Tore Simonsen skrev: Da har jeg overtatt stafettpinnen på denne. Ramma var bedre enn jeg forventet og relativt grundig banking med slagghakke avslørte ingen svakheter, selv om den nok har fått ruste noen år før noen har gitt den nødvendig beskyttelse. Gratulerer med god bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.