Gå til innhold

RRC X 2 meget spesiele mulig salg


svalbard

Anbefalte innlegg

Det fins en mulighet for at jeg selger 2 av mine rrc ring for info 99319923 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎05‎.‎2019 den 12.05, svalbard skrev:

Det fins en mulighet for at jeg selger 2 av mine rrc ring for info 99319923 

dette er hva jeg skal selge info tlf :)+en tilnærma strøken xj40 95 mod lav kmst  ,,tar imot vettugt bud på alt svarte rrc har manuell og td;) 40 båtmotor alt godkj vinsjs foran +bak 

DSC_0308.JPG

DSC_0309.JPG

DSC_0330.JPG

DSC_0321.JPG

IMG_20180422_110643.jpg

DSC_0336.JPG

Endret av svalbard
åpen for bud på alt samla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei skal ikke slutte med:wub: rrc men 2 skal bort skal ha meg en jeep til får jo bare kjørt en igangen å da har jeg satt bort den som står mitt hjerte nært :Dpriser blir vi enige om alt etter utstyr men foretrekker tlf 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobtail og den svarte rrc med td40 grom båt motor som tåler å gå på fultt turtall selges samla for 220 tusen fortågali somvisi på toten fikk du litt lyst nå å plassssere kr dine i grome biler så fins sjansen en uke fra nå sender med en sinnnnsyk scotter 07 mod går noe helt fælt kmst 2200 som ny god helg vh Reidar ,,,,så har du kr under puta så har du sjans nå formere de :rolleyes: og vis du virkelig vil kuppe så sender jeg med mc meget rå for 30 tusen oppatpå 220 ingen vits å prutte for dette er tjuveri  verdi mc er 60+ og puttter du på 25 til oppattpå dette får du med dkw verdi syns je 50++++++ så\ du får legge sammen pris gjelder kun samla kjøp 

7616406067.jpg

IMG_20180422_110655.jpg

DSC_0331.JPG

DSC_0308.JPG

Endret av svalbard
mere tilbud sammen med alt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...